Uke 27 skravling

Da er jeg tilbake fra Portugal. :D
 
Uff syk i dag... og vi har fem års bryllupsdag :( Hadde ordnet barnevakt og alt men det måtte bare kanselleres. Tror jeg skal forsøke meg på litt frokost nå men har virkelig ikke matlyst :( Vil bli frisk fort!

Æsj. God bedring til dere. Håper dere greierå få til noe koselig dere to allikevel.
 
Æsj. God bedring til dere. Håper dere greierå få til noe koselig dere to allikevel.
Litt bedre nå, men skikkelig sliten... Godt jeg bare har en stk snill lillebror å passe på :) Barnevakten kunne også stille i morra så mulig vi får gått ut likevel.
 
Vi har hatt en fin tur. Portugal var fint og varmt uten at dte ble for mye. Litt slitsomt selve reiseetappene. Skjønner ikke de som flyr leeenge med sine. Synes 4 -5 timer var mer enn nok. :S Nå er han kanskje litt mer krevende enn de fleste. ;)
 
Imre fikk sin første tann på turen. :D
 
Velkommen hjem :) hatt en fin tur?


Super tur. Med unntak av selve reiseetappene så er I. en super gutt og ha med på seg, :D Porugal var deilig og varmt uten at det ble for mye. Bryllupet vi var i var fantastisk fint. :D
 
Vi har hatt en fin tur. Portugal var fint og varmt uten at dte ble for mye. Litt slitsomt selve reiseetappene. Skjønner ikke de som flyr leeenge med sine. Synes 4 -5 timer var mer enn nok. :S Nå er han kanskje litt mer krevende enn de fleste. ;)
Skjønner ikke jeg heller... selv om vi har gjort det :confused: Neste gang blir når ungene er gamle nok til å reise alene så kan vi ta forskjellige fly :p
 
Skjønner ikke jeg heller... selv om vi har gjort det :confused: Neste gang blir når ungene er gamle nok til å reise alene så kan vi ta forskjellige fly :p

Ha ha ha.. 14 åringen var helt grei å reise med. :p
 
Fortsatt syk blæh! Er så kjedelig når været er fint, og vi kunne hatt en kjempefin dag på sjøen i dag :( Uff håper jeg er god til i morgen. Lei nå!
 
Fortsatt syk blæh! Er så kjedelig når været er fint, og vi kunne hatt en kjempefin dag på sjøen i dag :( Uff håper jeg er god til i morgen. Lei nå!
Usj god bedring til deg.
 
Og fortsatt syk... :( Føler meg verre i dag. Håper virkelig det går over snart. Spørs om jeg klarer passe på lillebror alene i morra om jeg ikke er bedre :(
 
Noen som kan hjelpe deg? Mannen ta fri? Slitsomt å være alene med baby når man er syk. :(
 
Noen som kan hjelpe deg? Mannen ta fri? Slitsomt å være alene med baby når man er syk. :(
Mannen må nok ta syk barnepasser dag om jeg ikke blir bedre ja. Mulig jeg tar en tur til legen i morra, er litt rart at det bare har blitt verre og fikk tips om at jeg burde sjekke at det ikke var stille lungebetennelse og ser at det kan jo være det. Men får bare vente å se og håpe jeg er bedre i morra!
 
Usj, god bedring!
 
Masse god bedring og god sommer til alle sammen :)
 
Huff. Nå er det mye i media om barnehagestart for ettåringer. Ikke så mye positivt. :(
 
Back
Topp