Skravletråd uke 26

Her er jeg på jobb i dag, nettopp kommet og er sliten som fy! Vært oppe myyyyye i natt. Først var det lillebror, så var det storesøster og som om ikke det var nok så begynte kattene også å klage... Sukk :(
 
Det ar vi glemt ja! En kaffe her nå før jeg begynner å vekke resten av familien. Vi pakket ferdig i går så vi kan ta det ganske rolig i dag før vi drar. Kjører til flyplassen kl. 1000. Weeee... Gledes. :D :D :D
 
Det ar vi glemt ja! En kaffe her nå før jeg begynner å vekke resten av familien. Vi pakket ferdig i går så vi kan ta det ganske rolig i dag før vi drar. Kjører til flyplassen kl. 1000. Weeee... Gledes. :D :D :D

Så gøy! Ha en kjempefin tur :D Skjønner godt du gleder deg nå ja!
 
Det ar vi glemt ja! En kaffe her nå før jeg begynner å vekke resten av familien. Vi pakket ferdig i går så vi kan ta det ganske rolig i dag før vi drar. Kjører til flyplassen kl. 1000. Weeee... Gledes. :D :D :D

Håper dere får en super tur :D jeg er bare litt misunnelig :p
 
Ferdig med et strøk lister og dørkarm. Kanskje ferdig i morgen... Da skal lillebror så kastes ut av soverommet vårt på lørdag :)
 
Snuppa sover, jeg ligger på jenterommet å slapper av :) gleder meg til mannen kommer om en times tid :) deilig med noen dager uten hverandre, men blir godt når han også kommer :)
 
Et strøk til med lister og dørkarm ferdig!! Litt usikker på om et strøk til trengs men nå må jeg ha pause!!! Så da blir det innflytting på eget rom for lillebror i morgen og heller maling en gang neste uke om det trengs. Frem med vinen :D
 
Jobber med siste finish på bryllupet. Er bare 6 dager igjen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp