Hvis du titter innom her så...

Vi var både på 6 ukers kontroll og maijente treff i går. Kjempekjekke jenter med søte babyer, og lillesøster bikket akkurat 4 kg :)
i dag har vi hatt sovedag, for lillesøster ville ikke sove i natt/morges. Deilig med 21 gr ute også btw!
 
Idag er det hyttetur :-D var på kontroll igår og da veide gutten 5320! Næringsvett på'n :p

*surrer på telefonen*
 
Idag blir det innover igjen,skal kjøpe maling til huset:)
Så håper på fint vær,så vi kan få malt huset før vi skal på ferie om 3 uker:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Idag er lillegutt 7 uker og har bekket 6 kg på vekta;-) Stor gutt ja;-)
Ellers så har han vært rolig til nå idag med en del soving;-) Husarbe e ferdig og kose mæ med tven;-)
 
Her går turen til "byen" i dag. Underlivet skal på etterkontroll og skattepengene kom med en lapp det stod; kjøp deg ny mobil! ;-) haha
Jeg fikk også den beskjeden. Bare jeg får igjen 112,- så vet ikke hvor langt jeg kommer. Men fikk da jukset meg til en mobil likevel. :p
 
Vært på shopping vi :D skulle egentlig bare ha noen nye klær til lillebror. Men mannen og storebror endte jo opp med like masse ;)

Og som om ikkje vi har brukt nok penger har storebror forstått at de fleste foreldre har 2 biler. Så det ville han at vi og sku ha. Eg prøvde å forklare at eg aldri kommer til å kjøre bil, så vi trenger bare 1. Då sier han så fint at jammen vi kan jo ha 2 sånn at eg kan velge ka bil pappa skal kjøre meg i bhg med :p Hihi
 
Vært på shopping vi :D skulle egentlig bare ha noen nye klær til lillebror. Men mannen og storebror endte jo opp med like masse ;)

Og som om ikkje vi har brukt nok penger har storebror forstått at de fleste foreldre har 2 biler. Så det ville han at vi og sku ha. Eg prøvde å forklare at eg aldri kommer til å kjøre bil, så vi trenger bare 1. Då sier han så fint at jammen vi kan jo ha 2 sånn at eg kan velge ka bil pappa skal kjøre meg i bhg med :p Hihi
Hehe, storebror har skjønt det. ;)
Har du ikke lappen?
 
Da er det natta:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk også den beskjeden. Bare jeg får igjen 112,- så vet ikke hvor langt jeg kommer. Men fikk da jukset meg til en mobil likevel. :p

Så bra da! :) jeg fikk ikke tak i jeg... Har chess, så tenkte å kjøpe uten abm. Og operatørlåst samsung s4.. Det var lettere sagt enn gjort gitt! Nærmeste jeg kom var å reservere en på ellkjop som i beste fall kom på onsdag... :-/ hva kjøpte du?
Men da jeg kom hjem hadde samboeren kjøpt en jakke fra moods of norway jeg har sikla på lenge! :-D jippi!
 
Så bra da! :) jeg fikk ikke tak i jeg... Har chess, så tenkte å kjøpe uten abm. Og operatørlåst samsung s4.. Det var lettere sagt enn gjort gitt! Nærmeste jeg kom var å reservere en på ellkjop som i beste fall kom på onsdag... :-/ hva kjøpte du?
Men da jeg kom hjem hadde samboeren kjøpt en jakke fra moods of norway jeg har sikla på lenge! :-D jippi!
Jeg kjøpte iPhone 5. Men jeg har Telenor da, så mye lettere å få tak i da tydeligvis. :) så søt samboer du har da. :)

Min er ubrukelig akkurat nå. Jeg er så tett i nesa og han våknet av skrik. Spør om han kan lukte om noen har bæsjet. Ja, begge to har sier han. Og snur seg rundt igjen for å søve. Så jeg må bære storebror inn i sin seng igjen, skifte begge bleiene og så gi mat. Arg! Godt han skal stå opp når de store står opp om en time, senest to. :)
 
Jeg kjøpte iPhone 5. Men jeg har Telenor da, så mye lettere å få tak i da tydeligvis. :) så søt samboer du har da. :)

Min er ubrukelig akkurat nå. Jeg er så tett i nesa og han våknet av skrik. Spør om han kan lukte om noen har bæsjet. Ja, begge to har sier han. Og snur seg rundt igjen for å søve. Så jeg må bære storebror inn i sin seng igjen, skifte begge bleiene og så gi mat. Arg! Godt han skal stå opp når de store står opp om en time, senest to. :)

At ikke du trykka den bæsjbleia i nesa på'n. Idag er jeg anti mannfolk kjenner jeg. Dette blir ingen fin dag hos oss.
 
At ikke du trykka den bæsjbleia i nesa på'n. Idag er jeg anti mannfolk kjenner jeg. Dette blir ingen fin dag hos oss.
Han stod opp åtte med storebrødrene da. Jeg våknet nå. ;) så da er det greit. :)
 
Ingen som titter innom??
 
Her er det hyttetur og fått besøk av en kompis :) Odin finner ikke helt roen da... Tror han er mye tørst, så fått litt vann... Flere som gir sine små det?

*surrer på telefonen*
 
Her er det hyttetur og fått besøk av en kompis :) Odin finner ikke helt roen da... Tror han er mye tørst, så fått litt vann... Flere som gir sine små det?

*surrer på telefonen*
Gir også litt vann når det er varmt;-)
 
Må bare få sagt at dette kurio nettbrettet for barn er mitt beste kjøp denne måneden ;) Herlighet hvor glad storesøster (3år) er i det, og jeg som var redd hun var for liten.. Også så mye hun har lært bare med å bruke det noen få ganger!
 
Årh! Så kjipt. Merker du noe til det i hverdagen?
Litt.. om noen gir meg noe fra venstre side, så ser eg det ikkje Fks. Men ellers har eg lært meg å se på en "ny" måte ;) har vært sånn i 8år no, så då går det seg til ;)
 
Back
Topp