Dette gikk....

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Rett vest. Morkaken og alt hadde utviklet seg, men de fant ingen foster. Aner ikke hva som skjer nå. For gynekologen tok beina til fatt, og løp ned trappene til gynekologisk poliklinikk.. blodprøve å kom tilbake om en time..

*på telefonen vel :-)*

Å nei!!!!! :(

Å nei... :(

Jeg syns hele greia er veldig forvirrende. For legen ble med ned og hadde med ultralydbilder og hele pakka. Det hele gikk veldig fort. Og blodprøve måtte taes for å sjekke hcg nivået. Hvorfor må de det om de er sikker på at det ikke er noe der?
Blir helt rar av hele greia..

Nei huff! Det er ikke mulig at du bare er mye kortere på vei enn hva du trodde? Håper du får mer svar om ikke så lenge!

Det er jo tortur!!! Veldig lite heldig at personalet virker stresset også, de skal jo egentlig forholde seg helt rolig til situasjonen og være støttende!!!

Jeg var jo på ul for 2 uker siden. Da så vi livmora som en sort flekk. Nå så det helt annerledes ut..

Hæ?? Så merkelig! Hva tror dem? Veldig merkelig oppførsel av personalet ja.. huff! Klem til deg!!♥

-mobil taster-

Tenker masse på deg!!!

Lite håp i det fjerne!! :D sist jeg var gravid så de bare fostersekken og ingen ting anent, 2 uker senere fant de hjerteslag og et lite foster :) hcg var høy hos meg den gangen :) masse lykke til, vi venter med deg i spenning... :)

Huff så forvirrende :( Krysser fingra her for deg. Stooor klem.

Det er blæremola så utskraping imorgen og må følges opp i 1 år for å sikre at det ikke utvikler seg til kreft.. for en dag......

Back
Topp