Hvis du titter innom her så...

Maaat ;-) i dag skal jeg passe de eldste tantebarna mine. To herlige jenter på 10år. De har skoleferie, men mamma og pappa må jobbe. Ikke lett å få den kabalen til å gå opp bestandig! (kan ikke si jeg gleder meg til det..) Men de er så snille og gode at det er en fryd å passe. Da har jeg jo trillepiker i dag også ;-)
 
God morgen,her er det no frokost:)
Skal til byn etter at de to eldste jentene er levert i bsrnehagen:)
Skal kjøre yngste sønnen til toget da han skal på ferie til farmoren sin i Valdres:)
Så skal jeg på plantasjen å kjøpe noen nye blomstrer:)


Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Her er d mating. Så skal jeg ut å trille :)eneste måten han ikke ligger konstant på meg.
 
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Wow for en interessant post jeg laget rett over her.... :-| hahaha! Her er det soving på g, og snart skal vi ut å shoppe bachelor-ferdigmedskole-gave til pappaen i hus! <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Da setter vi kursen mot Bergen by:)
Ha en fin dag jenter:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Her gjør vi oss klar for å ta med hunden til dyrlegen for kjemisk kastrering. Stakkars :( han fikk et tyggebein til frokost i dag.
 
Hei går det mot mat igjen ;-) må nok vekke i dag, og prøve å time matinga. Har time hos refleksolog seinere i dag, så bør ikke være midt i matinga da.. ;-) snuppa har litt knip og luft i systemet, så vil prøve å få bukt med det så tidlig som mulig..
 
Her sover alle de herlige små og jeg sitter å nyter en kopp te og stillheten:)
Snart i seng jeg og kjenner jeg,men er så godt å sitte her når alle andre sover:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Hvor gamle er barna?

Her ammes det, så skal jeg på butikken.
 
Uthvilt mamma her etter 4 natta på rad der han spiser 2100 og sover til 0400, så er vi oppe igjen 0700;-) leker ett par timer og sovner igjen;-) Så har slappa av med alenetid i 2,5 time nå.... Men nå begynner d nesten å bli kjedelig!!! Ikke mer å gjøre. Hehe! Luksusproblem!!
 
Uthvilt mamma her etter 4 natta på rad der han spiser 2100 og sover til 0400, så er vi oppe igjen 0700;-) leker ett par timer og sovner igjen;-) Så har slappa av med alenetid i 2,5 time nå.... Men nå begynner d nesten å bli kjedelig!!! Ikke mer å gjøre. Hehe! Luksusproblem!!

Høres ut som en drøm! :-D hvor gammel er han? :)
 
Her er det mating :) storebror er heime og han maser om trilletur. Så det må vi snart :p
 
Skal prøve den toro kebab greia til middag idag, noen som har smakt?
 
Uthvilt mamma her etter 4 natta på rad der han spiser 2100 og sover til 0400, så er vi oppe igjen 0700;-) leker ett par timer og sovner igjen;-) Så har slappa av med alenetid i 2,5 time nå.... Men nå begynner d nesten å bli kjedelig!!! Ikke mer å gjøre. Hehe! Luksusproblem!!

Nyt det! Kommer plutselig en tid hvor man ikke sitter ned og nyter det mens de sover.
 
Back
Topp