Ukas skravliss, uka 25.

To små syke. Trym babler og det hørtes ut som han sa' jeg har deltatt' da måtte jeg le litt. Eller har mygga funnet ut at jeg har godt blod. Klør over alt etter gåtur forigårs.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Æsj da. Kjedelig med sykdom og myggstikk!
 
Nå skal straks lillebror og jeg ta en tur til bukta å kikke på ledige båtplasser :) Så etterhvert er det bare å få båten på vann, bare litt polering å fiksing av motor først :p
 
Har fått nøkkelen til leiligheten og er positivt overrasket, fant en stor bod jeg ikke så når jeg var å kikket sist :p

Nå blir det flytting igjen.
 
Så har vi funnet båtplass og betalt sesongleie :) Rimelig slitsomt å traske frem og tilbake for å få nøkkel til bryggene så kikke på de ledige plassene så traske tilbake med nøkkel og så samme vei tilbake for å komme hjem... Kaffe og sofaavslapning mens lillebror sover :p
 
Vært på 10 mnd kontroll idag :)

8,5 kg, 73 cm og 47 ho, og hs var veldig fornøyd :)
 
Vært på 10 mnd kontroll idag :)

8,5 kg, 73 cm og 47 ho, og hs var veldig fornøyd :)
Så bra :) Jeg liker HS som ikke er hysterisk opptatt av at barnet ikke følger kurven til punkt å prikke jeg.. Min lille gjør forøvrig det, men jeg har en av de som hadde en kurve som ikke en gang nådde opp på måleskjemaet :p Men fulgte min egen kurve :p
 
Vi har vært i begravelse i dag. Lille var såå flink og sjarmerte alle. Bare smil og godlyder stort sett hele dagen <3 Greit når han sover max 1 time i strekk på natta :p Er nok utviklingssprang, begynte å gå opp i krabbestilling for litt over en uke siden, og i dag reiste han seg før første gang..
 
Å kutte ut sukker er faen meg like ille som å slutte og røyke!! Tips til sunn snacks??
 
Vi har vært i begravelse i dag. Lille var såå flink og sjarmerte alle. Bare smil og godlyder stort sett hele dagen <3 Greit når han sover max 1 time i strekk på natta :p Er nok utviklingssprang, begynte å gå opp i krabbestilling for litt over en uke siden, og i dag reiste han seg før første gang..
Her et det så definitivt utviklingssprang på gang! Blir sliten av sånt. Men godt han er blid ellers ;) Min også er det. Men den nattesøvnen vil jeg gjerne ha tilbake!
 
Båt polert og vokset av mannen, taket på lillebrors rom har fått et malingsstrøk til, båtplass er ordnet... Fått gjort endel i dag også gitt! Men fortsatt mye igjen... gleder meg til å bli ferdig!
 
Her er det rolig i dag. Sola titter frem så blir sikkert en gåtur ila. dagen. :)
 
Å kutte ut sukker er faen meg like ille som å slutte og røyke!! Tips til sunn snacks??

Ta et par trevalnøtter. De demper suget etter sjokolade. Husk at det er en del kalorier inøtter, så ikke overdriv. Ellers så kan du skjære opp frukt å ha i skåler, slik at de er tilgjengelige for knasking. Sukkererter eller andregrønnsaker er også friskt og godt. ;) Vaniljekesam og bær hvis du kjenner at det MÅ være søtt. Eller cottage cheese og bær.
 
Ta et par trevalnøtter. De demper suget etter sjokolade. Husk at det er en del kalorier inøtter, så ikke overdriv. Ellers så kan du skjære opp frukt å ha i skåler, slik at de er tilgjengelige for knasking. Sukkererter eller andregrønnsaker er også friskt og godt. ;) Vaniljekesam og bær hvis du kjenner at det MÅ være søtt. Eller cottage cheese og bær.

Nå har jeg klart meg 2 dager uten noe som helst sukker :D knaska litt gulrøtter som snacks igår, og eple med vaniljekesam på mandag :) gleder meg til helga, har en sjokkis som ligger å frister i kjøleskapet og ostepop i skapet ;)
 
Hjemme fra deilig joggetur. :D
 
Blir bare pakking, bæring og kasting her i dag..
 
Back
Topp