Skjult gruppe!

Ingen som vil ta på seg oppgaven med tilgangsansvarlig??
Lurer på om "terminansvarlig" eller moderator av eit eller anna slag vil sei litt meir ang kva/korleis denne oppgava skal utførast, og kor mye jobb det innebærer.
Ut fra det eg lese skal ein formidle kontakt i starten/etterkvart som folk vil ha tilgang. Blir det ikkje veldig mykje "mailing" fram og tilbake?? Er det termingrupper der dette fungerer, som kan gi oss tilbakemelding på kor mykje jobb dette innebærer.
Etter det har ALLE som er brukere av den skjulte gruppa samme ansvar for å gi beskjed dersom det er folk der som ikkje skal ha tilgang, ut fra det eg leste...
Hadde vært fint med litt meir info ang dette.
 
Her er en forklaring jeg fikk :)


Da skal jeg prøve å oppklare.

Alt dere skriver på åpent rom (altså det terminforumet dere bruker i dag) kan leses av alle som er brukere eller gjester på forumet, det kan også komme opp i googlesøk.

Det som skrives i lukket rom kan kun leses av brukere, altså ikke gjester.

Det som skrives i skjult gruppe er kun tilgjengelig for de av dere som er aktive nok til å få tilgang til den gruppen. Den som blir tilgangsansvarlig vil i tillegg få tilgang på VIP-forumet. Skjult gruppe er tenkt som et sted hvor dere kan være mer personlige og diskutere ting dere ikke ønsker at andre enn de mest aktive på gruppa skal lese.
 
Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
 
Blir gjerne med i en skjult gruppe. Slulle gjerne sagt at jeg kan være tilgangsansvarlig, men sånn som huet mitt funker/ikke funker om dagen, så tror jeg ikke det ville vært helt optimalt. Rimelig segen i hodet, husker fra sju til halv åtte, og skal reise bort på ferie om ikke altfor lenge..
 
Kan man være ansvarlig via appen tro? har ikke pc, så bruker kun appen....

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3
 
Er med :)
 
Jeg vil vere med! :)
 
Back
Topp