Ukas skravliss, uka 25.

Leontodon

Forumet er livet
VIP
Fyr løs :)
 
Planer for uka? Her blir det konsert i kveld med storebror på klarinett. Legebesøk i morgen og på hytta i helga. Der skal jeg være med på et løp på 5 km. På lørdag ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Her blir det stort sett bare pakking, og pakking og ja litt pakking hehe.

Satser på at finværet holder seg så storungene kan ta minsten med på trilleturer så jeg får gjort litt mer.
 
Her blir det jobbing. På jobb og hjemme. Håper å få ferdig rommet til lillebror samt båten på vann, men er nok overoptimistisk å tro at begge deler skal skje i løpet av denne uka :p
 
Må ha i meg en kaffekopp før jeg makter å starte skikkelig kjenner jeg.
 
Denne uka skal jeg og sambo prøve å kutte ut alle usunnheter som vi kaster innpå hele uka. Skal også prøve å komme meg litt mer i aktivitet. Merker at amming bare på kveld/natt ikke er så heldig for vekta :p vurderer å kjøpe pulsklokke som motivasjon :p
 
Denne uka skal jeg og sambo prøve å kutte ut alle usunnheter som vi kaster innpå hele uka. Skal også prøve å komme meg litt mer i aktivitet. Merker at amming bare på kveld/natt ikke er så heldig for vekta :p vurderer å kjøpe pulsklokke som motivasjon :p
Pulsklokke er gull. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Gubben på mo på brann praksis hele uka. Og her har største blitt syk. Høres ut som hun har en potet i halsen når hun snakker pluss litt feber. Enda godt jeg bestemte meg for å ha hun hjemme denne uka. Siste bh uke neste uke.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Pulsklokke er gull. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Nå har jeg vært å kjøpt pulsklokke til meg og sambo :) Så nå må jeg jo bare begynne å trene! :p
 
Gubben på mo på brann praksis hele uka. Og her har største blitt syk. Høres ut som hun har en potet i halsen når hun snakker pluss litt feber. Enda godt jeg bestemte meg for å ha hun hjemme denne uka. Siste bh uke neste uke.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

God bedring til storesøster!
 
Tja, det går ikke akkurat fort med meg i dag, men har nå pakket noen kasser, bestilt container, ringt bhg igjen for å si ifra nok en gang at han ikke skal ha plassen, ryddet kjøkkenet, vasket 3 maskiner med klær og drukket en kanne kaffe, snart er det middagstid :p
 
Tja, det går ikke akkurat fort med meg i dag, men har nå pakket noen kasser, bestilt container, ringt bhg igjen for å si ifra nok en gang at han ikke skal ha plassen, ryddet kjøkkenet, vasket 3 maskiner med klær og drukket en kanne kaffe, snart er det middagstid :p

Synes du har gjort mye jeg! Nå skal jeg straks dra fra jobb og hente storesøster i barnehagen. Kanskje fortsette med å ordne lillebrors soverom i kveld, eventuelt pusse båt, eventuelt handle... Hmmm, hva skal prioriteres tro??
 
Det var jo masse leon!
 
Joda, har gjort endel, men føler ikke at det monner noe særlig.
 
Planer for i dag da damer?
Her er det 10 mnd kontroll i dag, mellomste har fri (og siste skoledag imorgen), vi skal hente nøkkel, småhandle pittelitt også pakke videre
 
Rydde og vaske klær. Får besøk i morgen og jeg skal på jobb da og mamnen kommer ihvertfall ikke til å gjøre det! Så blir det forhåpentligvis litt mer maling i kveld.
 
Ja, klesvask må jeg også få sving på, igjen :p Måtte klore noen kjoler og tights til jentungen og de er vel straks ferdige i vaskemaskinen regner jeg med.
 
To små syke. Trym babler og det hørtes ut som han sa' jeg har deltatt' da måtte jeg le litt. Eller har mygga funnet ut at jeg har godt blod. Klør over alt etter gåtur forigårs.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp