Jeg starter - så hiv dere på :-) *Magebilder*

Kjenner jeg blir misunnelig... Jeg er 15 uker i dag og magen har ikke forandret seg en millimeter. Selv om det er 2. gang... Synd ordinær ul er flere uker unna.
. Gratulerer med flotte mager, ladies!!
 
ImageUploadedByBV Forum1371295681.974622.jpg

Her er jeg 14+5 ca :) blir vanskeligere og vanskeligere å skjule og å finne klær :) men det er såå koselig! :)
 
v
Vis vedlegget 18738

Her er jeg 14+5 ca :) blir vanskeligere og vanskeligere å skjule og å finne klær :) men det er såå koselig! :)
så fint med mage! Ja jeg sliter akkurat med det samme! i dag skulle jeg ta på meg sommershorts, endte opp med at jeg måtte ta bukse, får ikke knappen i nærheten av lukket! hehe, men sånn her skal vi ha det til uti desember, så er bare å bli vant til det:)
 
Ja, greit at man fortsatt kan skjule den litt syns jeg. Jeg spurte en kompis av kjæresten min om han syns jeg så gravid eller chubby ut - da svara han: "kanskje litt begge deler"..;D Stakkarsen viste ikke hva han skulle si han:D

Det er så gøy at man skal vokse enda mer, og i tilegg kjenne spark osv. Du som er på nr 4 - kjenner du spark allerede nå? Aner ikke hva jeg skal kjenne etter jeg... er 15+6
Ja det er greit å kunne skjule det til det blir offisielt :) nå har vi akkurat fortalt familien i går, var sååå koselig :D

hihi, må smile av han kompisen din, et sånt typisk guttesvar når han ikke helt vet hva som blir riktig å si ;) hoho, litt søtt da :)

Jeg syns jeg så vidt har kjent noen ørsmå bevegelser et par ganger nå, herlig, men det er så fjørlett enda, blir deilig når de blir tydelige små spark :) kjente det tidlig sist også, så nå er det nok bare dager til jeg kjenner det mer tydelig :D Gleder meg til å kjenne spark og se magen vokse, blir så herlig!! :)
 
Har bare oven i fra nå :p
 

Vedlegg

  • 1371413117484.jpg
    1371413117484.jpg
    41,8 KB · Visninger: 257
Kjenner jeg blir misunnelig... Jeg er 15 uker i dag og magen har ikke forandret seg en millimeter. Selv om det er 2. gang... Synd ordinær ul er flere uker unna.
. Gratulerer med flotte mager, ladies!!

Enig! Har nesten ikkje mage til å være 2 gangs! Og er 16+4... Men den kommer vel tidsnok ;)
 
Så fine mager. Blir litt sjalu.. Vil også ha mage :) 16 uker, ikke noe å ta bilde av... ;)
 
Her er magen min så langt, ikke så alt for mye å skryte av ennå, men synes det har kommet en tydelig babykul nederst :D Det er nok ikke lenge før den spretter fram skikkelig, siden det er fjerdemann :D :)

Er akkuart 14 uker på vei imorra :)_MG_1366.jpg
 
Så søte små mager :)
Jeg ser ut som jeg er laaangt på vei , så jeg tør ikke legge ut bilde haha

Sent from my GT-I9100
 
Dette er min mage :) trekker inn magen. Første bildet jeg har tatt :)
 

Vedlegg

  • 1371904213584.jpg
    1371904213584.jpg
    62,3 KB · Visninger: 230
IMG_0675.JPG

Herregud, skulle fått sjokk når jeg tok bilde i kveld og sammenlignet med sist gang. Her har det flyttet godt på seg! Tror jeg vokser fooort, blir vel enorm. Jaja. Er veldig normal i matveien, så det har ikke noe med det å gjøre hvertfall;p
 
Her synes livmora mi :D Når jeg ligger på rygg så popper den opp, men den synes ikke så godt når jeg står... Gleder meg til det blir mer synlig, men allikevel veldig morsomt å ligge på rygg å kjenne livmora som en ballong i magen min.

download
 
ImageUploadedByBV Forum1371996003.642151.jpg
13+3.
Magen var ca helt flat 12+6, over natta ploppa den ut og kulen sto rett ut 13+0! Haha ;)
Ble fort stor forrige gang også:)
 
Back
Topp