Skravletråd uke 24

kattemamma

Lei av å elske
Burde vel fortsette med skravletråder? Her ser storesøster på tv, lillebror underholder seg selv på gulvet. Skal snart legge seg. Alenemamma i kveld.
 
Prøver å legge lillegutt nå. Han har sutret i en time allerede, men forsøker å drøye tida litt så han ikke tar seg en dupp istedenfor å ta kvelden...

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Har hatt første arbeidsdag i dag. Snedig, føler meg helt ute av alt men kommer vel fort inn i ting igjen
 
Lillegutt våknet klokken 06.00 i dag.. Fikk lurt han til å sove en liten dupp til, men tidlig oppe i dag, så han var trøtt som en sokk nå når jeg la ha ned i stad. Sover heldigvis godt nå. Lurer på om jeg skal ta en joggetur etterpå..
 
Begge ungene i seng og jeg er trøtt som en dupp så får lyst til å køye snart jeg også...
 
Avslapping. Pluss prøve og ta inn alt som ble sagt på foreldremøte.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Senga nå. Jobb i morra så må tidlig opp. Så skal hele familien være med på grillings med jobben :)
 
Må legge meg snart her og..Mini driver og våkner litt for tidlig om dagen, så trenger skjønnhetssøvnen min :p Selv om pollensesongen gjør at jeg ser litt ut som Shrek når jeg våkner :p
 
nå blir det straks kaffekoppsjokoladekake og mer jenteskravling :D
 
Finne senga strx her.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Straks på vei til jobb. Lillebror våkna 430 og har ikke sovet siden. Skriker endel og er helt utrøstelig.... Dakkar liten, noe må plage han...
 
Har hatt besøk av en venninne, hun hadde med lasagnerester til lunsj, akkurat det jeg trengte :D
 
Straks på vei til jobb. Lillebror våkna 430 og har ikke sovet siden. Skriker endel og er helt utrøstelig.... Dakkar liten, noe må plage han...
Tenner? Her er det også litt tungt for tiden.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Da var andre arbeidsdag over og d er også sommeravslutning m foreldre. Knallvær og en hyggelig/slitsom kveld;)
 
Jeg er trøtt! Snuppa er blitt forkjøla, hoster og sover urolig hele natta :/ Det verste av alt er at jeg tror hun hadde sovet kjempegodt hadde det ikke vært for hosten.. Hun hoster, gråter, sovner og så er det på igjen.. Syns så synd på henne, for hun er såå trøtt, men får ikke sove ordentlig :(
 
Back
Topp