Rakk du være den første til å dele nyheten om den lille på facebook?

Her var vi først. Hun kom til på natten og vi sendte kun melding til foreldrene våre. Resten fikk vite det av oss dagen etter. Hadde faktisk blitt litt skuffa om noen andre hadde delt bilde og nyheten før oss...
 
Je låste Facebookprofilen min for innlegg og kommentarer fra andre til je selv kunne fortelle. Vet d fins de i omgangskretsen som er kjapt ute m å gratulere før foreldrene selv har sagt no.
 
Nei, vi var ikke først, men det ble spurt på forhånd fra han som offentliggjorde det for oss.
 
Nei, det rakk jeg ikke :p gjorde ingenting da, men selv er jeg veldig nøye med å gratulere på Facebook før foreldrene selv har skrevet noe.
 
Det husker jeg faktisk ikke. Må nesten inn på fb å lete da... Men tror kanskje jeg var først.
 
Nei, det rakk jeg ikke :p gjorde ingenting da, men selv er jeg veldig nøye med å gratulere på Facebook før foreldrene selv har skrevet noe.

Du er nøye med å gjøre det FØR foreldrene. :p

Vi var først, og jeg hadde sagt til folk at vi ønsket å være først. ;) Min søster er nemlig slik som kunne ha skrevet på sin profil at hun har blitt tante, og da begynner jo folk å skrive på veggen vår. :p Så hun hadde fått munnkurv. Synes det er en uting at folk ikke venter til foreldrene selv annonserer det....
 
Her var vi først. Gjorde det når vi var 12 uker på vei og viste garantert at det gikk bra den gangen. Gikk ut fra ul og skrev i samråd med barnefaren at nå var slt bra med nurket i magen. Mange som ble lang i maska da. :) pluss det samme når trym kom. Sa i fra at null innlegg på fb før vi gjorde det. Og det ble respektert.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her var vi først, men det var nok pga han kom om natta. Vi sendte mld til besteforeldre og søsken og så la vi det ut på Facebook. For vist ikke hadde nok svigerinnene mine gjort det. Og sånne nyheter vil eg få æren av å dele selv!

Når vi sa at vi var gravide så fikk de nærmeste beskjed om å ikke skrive noe på Facebook. Vi skrev det ikke før uke 18-19 da eg hadde vært på ordinær ul. Da klarte eg å stole på at alt var bra :)
 
Du er nøye med å gjøre det FØR foreldrene. :p

Vi var først, og jeg hadde sagt til folk at vi ønsket å være først. ;) Min søster er nemlig slik som kunne ha skrevet på sin profil at hun har blitt tante, og da begynner jo folk å skrive på veggen vår. :p Så hun hadde fått munnkurv. Synes det er en uting at folk ikke venter til foreldrene selv annonserer det....

Haha :p selvfølgelig ikke gjøre det før ;)
 
Her fekk vi gratulasjon før vi hadde fått annonsert det på fb først... Faktisk før eg hadde fått sendt mild til mine venninner ;p

Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app
 
Jeg låste også Facebooksiden min. En venninne opplevde nemlig at flere gratulerte på henne FB-side før hun selv hadde skrevet. Og deretter med påfølgende diskusjon på statusen på hvorvidt det sømmet seg eller ikke. Så derfor var jeg først :)
 
Tja. Var først, men ting blei ikke som planlagt. Hu kom 23.34 å var ganske kjapp med å sende bilde osv til besteforeldre å tanter, MEN alt utstyret på sykehuset gjorde noe kluss med mld, så mens jeg satt tårevåt å spent på å få gratulasjoner av svigers å mamma å ikke minst søss(som ikke visste jeg hadde liggi i fødsel hele dagen) fikk jeg ingen svar:( blei kjempe lei meg, men dagen etter fikk jeg svaret på hvorfor. Mld hadde blitt sendt til en villt fremmed mann(som lå å sov) så stakkars fikk 6 like mld om at prinsessa hadde kommet. Han sendte de videre til de det skulle til. På fb var vi først pga da ingen visste det enda før på mårran:p
 
Tja. Var først, men ting blei ikke som planlagt. Hu kom 23.34 å var ganske kjapp med å sende bilde osv til besteforeldre å tanter, MEN alt utstyret på sykehuset gjorde noe kluss med mld, så mens jeg satt tårevåt å spent på å få gratulasjoner av svigers å mamma å ikke minst søss(som ikke visste jeg hadde liggi i fødsel hele dagen) fikk jeg ingen svar:( blei kjempe lei meg, men dagen etter fikk jeg svaret på hvorfor. Mld hadde blitt sendt til en villt fremmed mann(som lå å sov) så stakkars fikk 6 like mld om at prinsessa hadde kommet. Han sendte de videre til de det skulle til. På fb var vi først pga da ingen visste det enda før på mårran:p
Oi. Så kjiot. Hadde blitt utrolig lei meg av manglende respons jeg også..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Her var vi de første. Jeg låste både min og sambo sin side + at hu kom i uke 34.
Jeg ble henta med ambulansen pga vannavg midt på natta så var ingen som visste noe
 
Back
Topp