Skravletråd team RED

Hoho:) Allerede 800 g ned denne uka og magen begynner å bli mindre:):) 81,1 nå. Bilde kommer når jeg når 80, og med denne farten kan det bli allerede neste uke:):)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3


Wow, sykt bra da!!!!!
Gleder meg til å se talla på fredag!
 
Wow, sykt bra da!!!!!
Gleder meg til å se talla på fredag!
Jeg også:) Håper å snike meg under 81, men fornøyd med å bli stående der jeg er nå også:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hmm.. Rart... Men, men, fredag som teller:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Jeg kan ikke tro jeg hadde masse vann i kroppen. Jeg har jo også spist mer enn jeg burde, det vet jeg. Spesielt med tanke på 200 gram sjokolade... I dag viste vekta 61,6!!! Og TR kom...
Skjønner ikke noe jeg...


Kanskje kroppen trengte litt ekstra kcal:)
Vi satser på gode resultater på fredag også:)
 
Så flinke dere er :-D Jeg og var ned 500 gram i dag faktisk:D Lagt om litt, trene litt mer styrke, spise mer protein og mat hehe.... Litt ned på karbohydrater i ukedagene :)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app


Oi, skal se du får gode resultater på fredag da ja:)

Begynte jo med styrke jeg også. Men av tidligere erfaringer, så stoppe jeg igjen.
Vet at det er lurt å kombinere styrke og utholdenhet. Men jeg trenger at vekten går nedover fra uke til uke
for å greie å holde på motivasjonen. Så da velger jeg å være på spinning fortsatt. Så får det heller
bli mer styrke etterhvert når jeg nærmer meg normalvektig if BMI.
 
Oi, skal se du får gode resultater på fredag da ja:)

Begynte jo med styrke jeg også. Men av tidligere erfaringer, så stoppe jeg igjen.
Vet at det er lurt å kombinere styrke og utholdenhet. Men jeg trenger at vekten går nedover fra uke til uke
for å greie å holde på motivasjonen. Så da velger jeg å være på spinning fortsatt. Så får det heller
bli mer styrke etterhvert når jeg nærmer meg normalvektig if BMI.

Tviler på det.... Har fått mensen og vips opp:confused:

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Oi, skal se du får gode resultater på fredag da ja:)

Begynte jo med styrke jeg også. Men av tidligere erfaringer, så stoppe jeg igjen.
Vet at det er lurt å kombinere styrke og utholdenhet. Men jeg trenger at vekten går nedover fra uke til uke
for å greie å holde på motivasjonen. Så da velger jeg å være på spinning fortsatt. Så får det heller
bli mer styrke etterhvert når jeg nærmer meg normalvektig if BMI.

Må huske at hvis du trener styrke, bygger du muskler, og vil forbrenne mer pr dag. Så kombi er det beste for nedgang.... Daglig hard cardio, vil bare spise av musklene dine.... Husk å få i deg masse protein :D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Jeg merker jeg må begynne å planlegge måltidene bedre. Det blir så lett noe ekstra....
Også er det jo då deilig med ferie, ikke at jeg helt merker det ennå på grunn av alt som har blitt utsatt under eksamenslesingen :p

Men, ingen planer i morgen utenom å trene (og muligens bestille en sydentur) :D

Hadde intervju i dag, veldig usikker på hvordan det egentlig gikk. Får vite neste uke...
 
Jeg merker jeg må begynne å planlegge måltidene bedre. Det blir så lett noe ekstra....
Også er det jo då deilig med ferie, ikke at jeg helt merker det ennå på grunn av alt som har blitt utsatt under eksamenslesingen :p

Men, ingen planer i morgen utenom å trene (og muligens bestille en sydentur) :D

Hadde intervju i dag, veldig usikker på hvordan det egentlig gikk. Får vite neste uke...
Lykke til:) Håper intervjuet gikk bra:)

Veier 81,2 nå i kveld så jeg er VELDIG spent på om jeg kryper under 81 til i morgen tidlig:) Spiste litt salt i kveld, så alltids mulig at jeg blir skuffet i morgen.

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hurra! 80!!!!!!(,8) :D
Snart normalvektig:) Og 1,1 kg så langt:) Håper jeg får bittelitt mer til i morgen:)


Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hurra! 80!!!!!!(,8) :D
Snart normalvektig:) Og 1,1 kg så langt:) Håper jeg får bittelitt mer til i morgen:)


Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Veldig veldig bra! Det må være en kjempemotivasjon å se det gå så godt nedover :)

Jeg tror at grunnen til min nedgang er muskelsvinn... Det er den eneste logiske forklaringen jeg kan se :-( I dag blir det styrketrening. Har allerede hatt en løpetur :)


*På phonen*
 
Veldig veldig bra! Det må være en kjempemotivasjon å se det gå så godt nedover :)

Jeg tror at grunnen til min nedgang er muskelsvinn... Det er den eneste logiske forklaringen jeg kan se :-( I dag blir det styrketrening. Har allerede hatt en løpetur :)


*På phonen*
Ja, det er kjempemotiverende:)

Så flink du er å trene:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Ja, og ekstra gøy når kveldsmaten i går var potetgull:p Har så vondt i kjeven at jeg nesten ikke greier å gape og tygge og da er det brått slutt på knekkebrød og andre ting man må gape høyt for å få inn i munnen...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hurra! 80!!!!!!(,8) :D
Snart normalvektig:) Og 1,1 kg så langt:) Håper jeg får bittelitt mer til i morgen:)


Sendt fra telefonen min! <3Appen<3


Superbra!!!!!!!! Veldig spent selv på morgendagens veiing. Ikke vært den beste uka, men håper på en liten
nedgang ihvertfall.
 
Superbra!!!!!!!! Veldig spent selv på morgendagens veiing. Ikke vært den beste uka, men håper på en liten
nedgang ihvertfall.
Satser på det går bra for deg og resten av laget:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Nå har vi bestemt hvordan resten av krigen blir:) Se tråden Krica la ut:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Lykke til i morgen, jenter! Nå nærmer vi oss mål og jeg vil ha dere med alle sammen:) Dere er en fantastisk gjeng!<3

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Ble nedgang på 400 gram på meg denne uka, fornøyd med det egentlig, siden jeg hadde ikke hadde helt trua:)
Utfordringen gikk også bra, så skal se om jeg får til å oppdatere slik det skal være i veietråden nå før jeg stikker på jobb.

Deilig med senvakt( ..09.20..hehe) Veide meg med det samme jeg gikk ut av senga da viste vekta 75,9 kg. Så stod jeg opp, gikk på do samt fik smurt matpakkene til ungene før jeg gikk opp og veide meg igjen. Da var vekta 75,4. Så for meg er det alltid en fordel å veie meg en timestid etter at jeg har stått opp. (Da uten å spise eller drikke selvfølgelig)

Ønsker alle sammen lykke til i dag:)
 
Ble nedgang på 400 gram på meg denne uka, fornøyd med det egentlig, siden jeg hadde ikke hadde helt trua:)
Utfordringen gikk også bra, så skal se om jeg får til å oppdatere slik det skal være i veietråden nå før jeg stikker på jobb.

Deilig med senvakt( ..09.20..hehe) Veide meg med det samme jeg gikk ut av senga da viste vekta 75,9 kg. Så stod jeg opp, gikk på do samt fik smurt matpakkene til ungene før jeg gikk opp og veide meg igjen. Da var vekta 75,4. Så for meg er det alltid en fordel å veie meg en timestid etter at jeg har stått opp. (Da uten å spise eller drikke selvfølgelig)

Ønsker alle sammen lykke til i dag:)
Så bra:) Jeg er ordentlig bekymret. Begynte på medisiner i går som har gjort meg trøtt og oppblåst. Var gått opp mye i går kveld, så jeg tipper jeg er over 81 igjen:-(

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Men jeg har sovet av meg 0,9, så jeg er fortsatt 80,8:) Hurra:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Back
Topp