Sovingen til de minste

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Hvordan går det med dere nå? Her har det blitt en bedre døgnrytme. Han sover stort sett fra 19-2000 på kveldene. Han er periodevis våken, men sover videre med litt pupp eller trøst. Han sover IKKE i sin egen seng ennå, den kampen har vi ikke orket å ta. Er så deilig å få igjen kveldene. Har jo ligget mine netter inne på rommet med liten urolig klump. Hvordan går det med deres håpefulle?
 
Her sover han fra 19-1930 til 07-17.30. Han sover i egen seng, og har gjort det siden han var 4-5 mnd. Men har kommer av og til inn i vår seng på natten. Har blitt en del mer av det nå når det er lyst ute, tenner på tur og varmt ute.
 
Her sover han fra 19-1930 til 07-17.30. Han sover i egen seng, og har gjort det siden han var 4-5 mnd. Men har kommer av og til inn i vår seng på natten. Har blitt en del mer av det nå når det er lyst ute, tenner på tur og varmt ute.
Så deilig! Du er heldig. Nyt det. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Legger seg ca kl 18 og sovner uten noe om og men. Sover i sprinkelsenga ved siden av oss. Før sov han da til ca kl 5 fikk da pupp i senga vår og sov videre der til ca kl 7. Men i det siste har det vært mye oppvåkning på natta og har toppa seg siste uka med sykdom... Får håpe det bedrer seg når han blir frisk. Og så tenker jeg vi straks flytter han inn på eget rom. Mistenker litt at han våkner litt av melkelukta ;)
 
Strever litt fortsatt, men han sover nå *bank i bordet*.
Håper det går seg ordentlig til bare vi blir ferdig flyttet og kommer hjem fra ferie.
 
Snuppa har de siste dagene vært kjempeflink å legge seg, har ikke vært noe tull på kveldene, og det har vært deilig! Hadde jo en super natt, natt til søndag, men de siste nettene har hun omtrent vært våken fra kl 4 og til vi står opp rundt 8.. Våkner som regel for pupp akkurat når jeg har sovna, og da sover hun sammen med oss resten av natta :p jeg er sååå sliiiten!!
 
Her har han blitt flinkere å legge seg ned på natta etter vi begynte med 1 dupp på dagen. Merker også at han ikke trenger mer enn 1 dupp lenger :)
 
Her har han blitt flinkere å legge seg ned på natta etter vi begynte med 1 dupp på dagen. Merker også at han ikke trenger mer enn 1 dupp lenger :)
Samme her. Var visst det som skulle til. Han har hatt noen korte luredupper på 20 min fordi vi har kjørt bil etter 1500. Da har han vært oppe litt lengre. Tydelig at det er nok med en dupp.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Vi har vært heldige, hatt god døgnrytme og sovet godt hele tida. Nå sover hun fra ca 18.30 til 06.30. Er såklart dager hu våkner tidligere, og kvelder hu sovner seinere. Men lett å legge, og når hu først har sovna så sover hu til morran
 
Vi har vært heldige, hatt god døgnrytme og sovet godt hele tida. Nå sover hun fra ca 18.30 til 06.30. Er såklart dager hu våkner tidligere, og kvelder hu sovner seinere. Men lett å legge, og når hu først har sovna så sover hu til morran
Så deilig. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Vi har vært heldige, hatt god døgnrytme og sovet godt hele tida. Nå sover hun fra ca 18.30 til 06.30. Er såklart dager hu våkner tidligere, og kvelder hu sovner seinere. Men lett å legge, og når hu først har sovna så sover hu til morran
Heldige :) Sånn hadde vi det også før. Tror turen til Australia satte han ut av den gode rytmen. Får håpe han finner tilbake snart.
 
Han sovner uten problemer i 19.30-tiden. Da sover han i rykk og napp, våkner men sovner når han får smokk til alt fra 3 til 5 om morgenen. Får da mat inne på eget rom og sover videre alt fra 6.30-08.00.
 
Var på åpen helsestasjon og snakka med ei helsesøster idag for å få litt tips for å bedre nattesøvnen, hun mente det kanskje var på tide at snuppa sover på eget rom, og at hun ikke får pupp mellom 12-06. Skal prøve å kutte puppen i det tidsrommet, men fordi rommet til snuppa også fungerer som gjesterom kan vi ikke prøve det helt enda. Tviler på at det funker, men får vel gi det et forsøk :p
 
Var på åpen helsestasjon og snakka med ei helsesøster idag for å få litt tips for å bedre nattesøvnen, hun mente det kanskje var på tide at snuppa sover på eget rom, og at hun ikke får pupp mellom 12-06. Skal prøve å kutte puppen i det tidsrommet, men fordi rommet til snuppa også fungerer som gjesterom kan vi ikke prøve det helt enda. Tviler på at det funker, men får vel gi det et forsøk :p
Vi også vurderer eget rom. Hører mange sier at barna sov bedre når de flyttet inn. Vel, siden I. Samsoves i aøvn så blir det kanskje ei stund til det skjer her. Nå nyter jeg kveldene litt før jeg tar den kampen. :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Var på åpen helsestasjon og snakka med ei helsesøster idag for å få litt tips for å bedre nattesøvnen, hun mente det kanskje var på tide at snuppa sover på eget rom, og at hun ikke får pupp mellom 12-06. Skal prøve å kutte puppen i det tidsrommet, men fordi rommet til snuppa også fungerer som gjesterom kan vi ikke prøve det helt enda. Tviler på at det funker, men får vel gi det et forsøk :p
Tenker også å flytte han inn på eget rom snart. Skal males og slikt der men spørs om vi ikke flytter han inn før vi får begynt så får han heller flytte midlertidig inn til oss igjen. Vil ha mere søvn!!
 
Legger seg kl.19.00 og sovner mellom 19-20. Sover til 06-07, så kommer hun over i vår seng, og vi sover videre til 08.30-10.30.
 
Back
Topp