Skravletråd team RED

Gratulerer som ukas superslanker MTDC:)

Satser på at vi får gode resultater neste uke også. Hvordan arter konkurransen seg videre nå... er det mange uker igjen??

Spinningtime på meg kl 11 nå, for jeg skal nyte dagen sammen med familien.
 
Gratulerer som ukas superslanker MTDC:)

Satser på at vi får gode resultater neste uke også. Hvordan arter konkurransen seg videre nå... er det mange uker igjen??

Spinningtime på meg kl 11 nå, for jeg skal nyte dagen sammen med familien.
Takk:) Vi får gjøre vårt beste for å greie gode resultater fremover:) Det kommer en ny type utfordring nå i dag som vi laglederene står for. Spennende ;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Takk:) Gøy å endelig få det til:) Og kjempebra av laget å endelig bli best:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Så stolt! Vi har feiret bursdagen til to barn i bhg igjen. Det ble servert pizza og innbakte pølser og et lass med kaker og andre godsaker. Jeg tok ikke så mye som EN bit! Vi leker ikke slanking;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Så stolt! Vi har feiret bursdagen til to barn i bhg igjen. Det ble servert pizza og innbakte pølser og et lass med kaker og andre godsaker. Jeg tok ikke så mye som EN bit! Vi leker ikke slanking;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3


JISES du er flink sier jeg bare!!!!!
Nå fikk jeg lyst på pizza.... men får vente til fredag:)
 
JISES du er flink sier jeg bare!!!!!
Nå fikk jeg lyst på pizza.... men får vente til fredag:)
Lurt;-) Har ikke fått trent noe enda, da:p Det har gått i et i går og i dag, men skal ut og trille i morgen:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hei:)

Jeg er helt ny på forumet her..
Kan jeg bare slenge meg på? Har veldig lyst til å være med på dette:)

Jeg er forresten 20 år og har en datter på 17mnd :)
Jeg var ikke spesielt tynn før graviditeten men etter fødselen gikk jeg opp 20kg.
Jeg har trent ganske lenge nå men har ikke helt motivasjon.. jeg syns alt er så godt .. men vil jo gå ned o værtfall 30kg..

:):)
 
Hei:)

Jeg er helt ny på forumet her..
Kan jeg bare slenge meg på? Har veldig lyst til å være med på dette:)

Jeg er forresten 20 år og har en datter på 17mnd :)
Jeg var ikke spesielt tynn før graviditeten men etter fødselen gikk jeg opp 20kg.
Jeg har trent ganske lenge nå men har ikke helt motivasjon.. jeg syns alt er så godt .. men vil jo gå ned o værtfall 30kg..

:):)
Du kan bli med fra neste runde:) Vi gjør oss ferdig med den vi er inne i nå og tar sommerferie, så blir det ny runde fra august/september:)

Frem til da kan du jo titte på utfordringene for å se hva det går ut på, prøvestarte slankingen for å finne ut hva som passer for deg osv.
Få deg et nick og send meg en pm så skal jeg prøve å huske å minne deg på det når neste krig starter:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hoho:) Allerede 800 g ned denne uka og magen begynner å bli mindre:):) 81,1 nå. Bilde kommer når jeg når 80, og med denne farten kan det bli allerede neste uke:):)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hoho:) Allerede 800 g ned denne uka og magen begynner å bli mindre:):) 81,1 nå. Bilde kommer når jeg når 80, og med denne farten kan det bli allerede neste uke:):)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Wow!! Veldig veldig bra!!!

Beklager at jeg har vært så lite aktiv. Nå er eksamen over, så da er jeg tilbake igjen!! Trening i kveld, ser fram til det!!

Vekta viste her i går 62,9, men kun 61,9 i dag. Henger ikke på greip!!
Jeg sprakk i går også, spiste en pose med M (200 g!!!!!).




*På phonen*
 
Så flinke dere er :-D Jeg og var ned 500 gram i dag faktisk:D Lagt om litt, trene litt mer styrke, spise mer protein og mat hehe.... Litt ned på karbohydrater i ukedagene :)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Wow!! Veldig veldig bra!!!

Beklager at jeg har vært så lite aktiv. Nå er eksamen over, så da er jeg tilbake igjen!! Trening i kveld, ser fram til det!!

Vekta viste her i går 62,9, men kun 61,9 i dag. Henger ikke på greip!!
Jeg sprakk i går også, spiste en pose med M (200 g!!!!!).




*På phonen*
Går helt fint:) Alle skjønner at eksamen må prioriteres. Hadde du mye vann i går da kanskje?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Så flinke dere er :-D Jeg og var ned 500 gram i dag faktisk:D Lagt om litt, trene litt mer styrke, spise mer protein og mat hehe.... Litt ned på karbohydrater i ukedagene :)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
Så bra:) Kanskje vi vinner igjen denne uken da:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Går helt fint:) Alle skjønner at eksamen må prioriteres. Hadde du mye vann i går da kanskje?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Jeg kan ikke tro jeg hadde masse vann i kroppen. Jeg har jo også spist mer enn jeg burde, det vet jeg. Spesielt med tanke på 200 gram sjokolade... I dag viste vekta 61,6!!! Og TR kom...
Skjønner ikke noe jeg...
 
Jeg kan ikke tro jeg hadde masse vann i kroppen. Jeg har jo også spist mer enn jeg burde, det vet jeg. Spesielt med tanke på 200 gram sjokolade... I dag viste vekta 61,6!!! Og TR kom...
Skjønner ikke noe jeg...
Hmm.. Rart... Men, men, fredag som teller:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Fredag ja.mye kan skje med vekta til da. Hadde vært fint om det var dagens vekt som gjaldt ;)


*På phonen*
Klart det går bra på fredag:) Bare tren og spis sunt frem til da så holder nok vekta seg der den er i dag om du ikke går ned:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Du kan bli med fra neste runde:) Vi gjør oss ferdig med den vi er inne i nå og tar sommerferie, så blir det ny runde fra august/september:)

Frem til da kan du jo titte på utfordringene for å se hva det går ut på, prøvestarte slankingen for å finne ut hva som passer for deg osv.
Få deg et nick og send meg en pm så skal jeg prøve å huske å minne deg på det når neste krig starter:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3


Kan sikkert bli med i wildcardgruppa vil jeg tro:)
 
Back
Topp