Skravletråd team blue

Herlig med en sydentur til da, tenker du gleder deg på tid med kjæresten og familiekos nå :)

Vekta var 800 g opp på 1,5 uke nå. Synes faktisk ikke det var så fryktelig ille med tanke på hvordan kostholdet faktisk har vært, hehe... Spiste en del salt mat i går også, så kanskje vekta faktisk er enda lavere sånn egentlig. Har bare noen få dager på meg til å bli kvitt noen gram denne uka, men skal gjøre alt jeg kan for å lykkes. Skal iallefall ha god samvittighet på veiinga på fredag, for nå er det stram linje igjen fremover! Basta! :p
Ja jeg gleder meg kjempemye! :) blir deilig!;)

800gram er jo ingenting! :) det går nok fort av skal du se :)
Jeg har nesten bestemt meg for å løpe KK-mila i september, så da blir det isåfall mye løping fremover, samtidig skal jeg begynne å fokusere mye mer på å bygge muskler, har ikke noe stort behov for å gå ned så mye mer i vekt, men vil jo stramme opp litt :) kunne kanskje tenkt meg å gå ned ca 5 kg til, men får se hvilken virkning styrketreningen har på kroppen :)
 
Ja jeg gleder meg kjempemye! :) blir deilig!;)

800gram er jo ingenting! :) det går nok fort av skal du se :)
Jeg har nesten bestemt meg for å løpe KK-mila i september, så da blir det isåfall mye løping fremover, samtidig skal jeg begynne å fokusere mye mer på å bygge muskler, har ikke noe stort behov for å gå ned så mye mer i vekt, men vil jo stramme opp litt :) kunne kanskje tenkt meg å gå ned ca 5 kg til, men får se hvilken virkning styrketreningen har på kroppen :)
Det er jo et kjempefint mål. Kjekt å ha noe konkret å trene seg opp til. Bare å melde seg på det, så er det ingen vei tilbake ;) Kunne tenkt meg å hatt noe lignende i sikte selv jeg, men har desverre ingen mulighet til det foreløpig.

Hvor høy er du? Husker jeg også var veldig fornøyd rundt den vekta du ligger på nå, men var litt dvask i skinnet hehe.. Jeg er 163 cm høy. Gikk ned til 57-58 pga samlivsbrudd en periode, men da fikk jeg høre at jeg var for tynn. Jeg har kraftig benbygning, så ribbeina vistes veldig godt. Og det var IKKE pent! Så målet mitt er vel sånn mellom 62-65 kg en plass nå :)
 
Det er jo et kjempefint mål. Kjekt å ha noe konkret å trene seg opp til. Bare å melde seg på det, så er det ingen vei tilbake ;) Kunne tenkt meg å hatt noe lignende i sikte selv jeg, men har desverre ingen mulighet til det foreløpig.

Hvor høy er du? Husker jeg også var veldig fornøyd rundt den vekta du ligger på nå, men var litt dvask i skinnet hehe.. Jeg er 163 cm høy. Gikk ned til 57-58 pga samlivsbrudd en periode, men da fikk jeg høre at jeg var for tynn. Jeg har kraftig benbygning, så ribbeina vistes veldig godt. Og det var IKKE pent! Så målet mitt er vel sånn mellom 62-65 kg en plass nå :)
Ja jeg tenker jeg skal melde meg på så fort jeg har prøvd å løpe ei mil :)

Jeg er vel omtrent like høy som deg, 163/164 :) er jo ganske fornøyd nå, men synes fremdeles magen er for stor. Håper ko at det er pga av graviditeten og løs hud etter slanking, og at det skal trekke seg mer sammen etterhvert, for den er langt fra flat! Men jeg aner rett og slett ikke om det er fett eller bare løshud :p
 
Ja jeg tenker jeg skal melde meg på så fort jeg har prøvd å løpe ei mil :)

Jeg er vel omtrent like høy som deg, 163/164 :) er jo ganske fornøyd nå, men synes fremdeles magen er for stor. Håper ko at det er pga av graviditeten og løs hud etter slanking, og at det skal trekke seg mer sammen etterhvert, for den er langt fra flat! Men jeg aner rett og slett ikke om det er fett eller bare løshud :p
Graviditeten har helt sikkert gjort sitt for løs hud på magen kan jeg tenke meg. Men det hjelper jo absolutt å trene kjernemuskulatur selv om magen nok aldri kommer til å bli like flat igjen ;)

Jeg ser at jeg kommer til å få skikkelig heng over trusa når jeg får tatt av flere kilo nå desverre:( Men det kan jeg tåle sålenge kroppen generelt blir mer normal :)
 
Graviditeten har helt sikkert gjort sitt for løs hud på magen kan jeg tenke meg. Men det hjelper jo absolutt å trene kjernemuskulatur selv om magen nok aldri kommer til å bli like flat igjen ;)

Jeg ser at jeg kommer til å få skikkelig heng over trusa når jeg får tatt av flere kilo nå desverre:( Men det kan jeg tåle sålenge kroppen generelt blir mer normal :)
Ja jeg skal begynne å trene en del styrke, så får vi håpe at det trekker seg sammen etterhvert :)

Kroppen din blir helt sikkert mer normal hvis du fortsetter å være lile flink som du har vært til nå :)
 
:smiley-bounce016


JAAAAAAAA!!!

Et aldri så lite gledeshyl fra meg i dag. Jeg tok fram bukser i normale størrelser, og prøvde for å se hvor lenge det er til jeg kan bruke de. Og de passet faktisk allerede nå, og satt fint over både rompe og midje! Jeg kan nesten ikke tro det, hehe.. Dette gir motivasjon det!! :D
 
Hei jenter et lite vink fra meg etter gammelt! :) Internett har ikke virket hjemme på en stund så da blir det slik.
Var sikker på at jeg skulle ryke sist uke, men jammen greide jeg meg!!

syklet jo ritt i helgen som var! 17 mil og er kjempefornøyd med egen innsats. Brukte pulsklokke og var fine tall som viste seg. Hihi :)

ellers har jeg en enorm apetitt fremdeles ja.. Sliter med å legge om kosten igjen. Så er jeg blitt syk i tillegg så kommer meg ikke ut på noe Trening. Henger nok sammen kost og trening så nå må jeg bare prøve å bli frisk igjen så fort som mulig.

håper det går bra med dere alle :)
 
Ja du må absolutt titte innom oftere! :) savner deg! Kanskje det hjelper på motivasjonen og delta på utfordringene? Du får jo ikke noe fordel av det annet enn de positive effektene av trening osv, men det kan jo kanskje hjelpe deg til å faktisk trene når du først har meldt deg på? :)

Takker for gode ord :D
 
Da får jeg en gratis mulighet på motivasjonen ... :p eller hva jeg skal kalle det :D

Her blir det hasteoperasjon og kostholdet skal være veldig strengt i flere uker fremover ...

Det vil si at jeg får en gratis mulighet å komme ut av det dumme fellene jeg har satt meg fast i :happy119

Så selv om det blir lite trening så vil jeg tro at jeg endelig kan finne tilbake til det gode sporet igjen :D

Kostholdet blir det jeg følgte gjennom gjennom hele februar og da hadde jeg minus 5 kg :gen014

Hadde en veldig god periode da , men fikk meg en skikkelig smell i mars og april med en utmattelse som slodd meg helt i kjelleren !

Så selv om jeg ikke ser helt positivt på operasjonen , vil jeg tro tiden etterpå vil bli positiv :D :)

Ikke den letteste tiden med sommer og sol og all den ekstra kosen , men lettere når jeg har en god grunn at jeg ikke kan spise hva jeg vil fremover og da vil jeg tro at dette kan bli lettere etterpå . Da kan jeg på same tiden lære meg å si nei takk og lære meg å ha god samvittighet ! ! ! Litt vinn vinn situasjon :happy093
 
Hei jenter:)
Vært ei travel uke her med masse jobb! Men har da fått trent og spist sunt fordetom;)
Ser fram til en dag fri imorgen! Skal brukes på trening og husarbeid;)

Vekta er ganske så stabil..ikke mye som skjer der som vanlig:p
 
Ønsker alle lykke til med veiinga i morgen, håper ingen av oss ryker denne uka :)
 
Phu, husket heldigvis å legge inn vekten før jeg drar på jobb. Ettermiddagene har lett for å bli hektiske og da glemmer jeg det bare. Heldigvis litt nedgang på meg denne uken.
 
Kjempebra:)

Ble en liten nedgang her og:) endelig:)

Nå er det jobb!
Ha en fin dag jenter:)
 
Gikk over all forventning dette, 1,6 kg ned!
Men det er litt skummelt og, da blir det sikkert vanskelig neste uke :p
 
Heisann folkens.
Etter 2uker i tyrkia er jeg hjemme igjen. Det var ikke positivt for vekta da... Har for all del spist alt for mye men har også trent hver eneste dag så hadde ikke trodd at jeg skulle gå opp noe særlig.
 
Back
Topp