Skravletråd uke 23

Leontodon

Forumet er livet
VIP
Ja, skravle i vei :)

Vet dere det at det er mindre enn 6 mnd til advendtskalendere bør være på plass?
 
Jeg har bursdag i dag jeg har bursdag i dag ja det har jeg ja det har jeg :p
 
Gratulerer masse masse med dagen :D
:wav
 
God feiring dolly. :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Vi skal på første foreldremøte i barnehagen i dag. :eek:

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Første dag på en stund helt uten planer, tror jammen jeg skal fylle den med klesvask :p
 
Velkommen til Sørlandet.... :cool:

Hehe, mektig langt å dra bare for i dag ;)
Men, neste sommer, om ikke før, kommer familien til Homborsund en tur, og tar da turen til dyreparken også.
 
Hjelp han er ti mnd i dag. Dette går altfor fort. Plutselig sitter jeg her med en ett åring og ei på skola.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tro om man kan få noen kroner for godt brukt hjemmestrikk etter de to store? Eller kanskje man bare skal kvitte seg med det og si deres jobb er gjort?
Leiligheten jeg skal flytte inn i er akkurat så liten at jeg ikke kan samle på mer enn høyst nødvendig :(
 
Blåser da noe så vanvittig..:/ taket på paviljongen har revnet..:( jaja, får ikke gjort no m d nå. Tar meg en blund mens snuppa sover
 
Så kjedelig med paviljongen :( Ikke så mye vind her, men det regner masse.
 
Tro om man kan få noen kroner for godt brukt hjemmestrikk etter de to store? Eller kanskje man bare skal kvitte seg med det og si deres jobb er gjort?
Leiligheten jeg skal flytte inn i er akkurat så liten at jeg ikke kan samle på mer enn høyst nødvendig :(
Kan prøve på selges bytte sia. Har du noe i 7 år jente? ?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg tenkte å gå igjennom alt i morgen, kan sende deg et bilde? Er endel etter Anita ;)
 
Da er Imre på puppen og i drømmeland. Foreldremøtet gikk greit. De er bare 2 2012barn på avdelingen. Sikkert greit, så blir de ikke så mange små å ta vare på samtidig. Vi skal på besøk med barna neste uke. Det blir spennende. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp