Skravletråd team blue

Veiinga idag gikk bedre enn forventa:)
Ikke opp hvertfall!
Men heller ikke ned. Lik vekt som forrige fredag!
Jeg er fornøyd faktisk;)
 
Unnskyld jenter men jeg har glemt å registrere vekten min!! :(
jeg pleier å gjøre det om morgenen, men idag virket ikke Internett. Har ikke hatt pc på jobb idag, og har nettopp kommet hjem og fått fikset nettet. jeg skulle så absolutt ha lagret nr på mob så jeg kunne ha sendt en sms for hadde min nye vekt hvertfall for husket jo å veie meg! Sorry, var kjipt å ryke på denne måten!
er vel for mye sykkel som surrer i hodet på meg nå!

ønsker dere uansett lykke til videre team blue! :)
 
Ryker visst i kveld. Hadde sendt inn vekta mi på pm i morges men så først nå at meldingen ikke ble sendt:-( Fryktelig surt å ryke fordi noe ikke fungerte:(
 
Faen jeg blir gal, ikke får jeg skrevet mild eller kommet inn her, jeg hadde samme vekt som sist men nettet her i Tyrkia er helt på tryne.
 
Faen jeg blir gal, ikke får jeg skrevet mild eller kommet inn her, jeg hadde samme vekt som sist men nettet her i Tyrkia er helt på tryne.
 
Lag blå. Ingen ryker fordi at teknologien svikter. Meld vekta deres til mammahjerte så ordner det seg. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Så flink du var denne uka Maia!!
Neste uke lover jeg å bli med på utfordringa!!:)

Noen som har forslag til ny utfordring?

Bra ingen gikk ut !!
Satser på vi vinner neste uke;)

Planer i helga da?

Her skal jeg ha treningsfri dag:D det blir godt!!:)
 
Takk takk! :) Satser på at vi blir flere som deltar neste uke (selv om det virkelig gir en ekstra push å være eneste deltaker)!

Dagen i dag er full av gjøremål og logistikk (barn som skal på svømming, gebursdag, sommerfest osv), så i dag satser jeg bare på å få dagen til å gå i hop og null trening :) I morgen håper jeg på litt mer treningsaktivitet og har ellers som mål å komme meg sunn gjennom helga.

Hurra for at ingen gikk ut i går! Er spent på hva som skjer videre nå...
 
Takk takk! :) Satser på at vi blir flere som deltar neste uke (selv om det virkelig gir en ekstra push å være eneste deltaker)!

Dagen i dag er full av gjøremål og logistikk (barn som skal på svømming, gebursdag, sommerfest osv), så i dag satser jeg bare på å få dagen til å gå i hop og null trening :) I morgen håper jeg på litt mer treningsaktivitet og har ellers som mål å komme meg sunn gjennom helga.

Hurra for at ingen gikk ut i går! Er spent på hva som skjer videre nå...
Utfordring kommer snart;-) Ny vri og laglederene har tatt over ansvaret;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Jeg er hjemme fra skolesamling og opp 1,8kg :( har TR på besøk så håper at iallefall 1kg er grunnet det! Skal stå på fram til jeg drar til syden nå!:)

Hvordan går det med dere?

...Og hva synes dere om utfordringen? :)
 
Jeg tror ikke jeg blir med på utfordringa,,
Ikke stygt ment altså, men synes ikke den er utfordrende nok.
Synes det er mer gøy når man konkurrerer,,,det har motivert meg litt ekstra.
Så likte jeg bedre at hele laget får en fordel.
=)

Kjedelig med 1.8kg opp mammahjertet! Men det er garantert pga mensen, så det er nok borte igjen lenge før fredag:)

Her er alt fint=) Ble ikke noe treningsfri på meg...Kjeda meg litt nå ikveld,,,lei av tv`n, så da ble det 23minutter cardio med jillian(240kcal) og 45minutter jogging på mølla( 483kcal)..
Neste uke blir det endel jobbing,,,så blir kanskje litt mindre trening, men skal da få til noe likevel=)
Kostholdet har gått fint i helga forresten, ingen store utskeielser,,,kjøpte meg en troika idag,,,men den ligger fortsatt urørt i kjøleskapet:p
 
Ja det er det som er så synd, at alle blir motivert på forskjellige måter :p denne utfordringen tror jeg vil motivere meg iallefall, har liksom et visst mål å jobbe mot, og må klare 3 timer trening :) men jeg likte veldig godt utfordringene tidligere også da :)

De 1,8kg er nok ikke bare pga mensen, for jeg levde fryktelig usunt på samling :p
 
Forstår jo det:)
Mente ikke å være vanskelig nå:p
3 timer klarer du:D

Åh du kosa deg litt ja:p men det er lov innimellom:) slankinga skal jo ikke gå helt i hode på en. viktig å leve og:)

etter forrige helg med bursdagselskap og diverse gikk jeg opp 2kg ! Fikk det akkurat vekk igjen til igår:p
Men nå har jeg fått TR! Men håper jo på ei sunn og bra uke, så kanskje får jeg til en litt større nedgang enn jeg pleier å ha:p så satser jeg på TR er ferdig tidlig denne uka:D
 
Forstod deg absolutt ikke som vanskelig :)

Vi får satse på fine resultater på alle sammen denne uka :)

Jeg vurderer faktisk å melde meg på KK-mila til høsten, men er litt usikker :p jeg har ho aldri løpt lenger enn 3km :/
 
Dere er sååå kjempe flinke alle sammen :gen014

Må si at jeg savner team blue :( Klarer ikke å finne motivasjonen etter at jeg falt ut av slankekrigen :(

Leste at kanskje slankekrigen skal være i 15 uker fremover , kjempe moro , men ennsomt når en er alene :sad010

Får bare bli flinkere å titte innom team blue og håpe at motivasjonen snart dukker opp igjen !
 
Dere er sååå kjempe flinke alle sammen :gen014

Må si at jeg savner team blue :( Klarer ikke å finne motivasjonen etter at jeg falt ut av slankekrigen :(

Leste at kanskje slankekrigen skal være i 15 uker fremover , kjempe moro , men ennsomt når en er alene :sad010

Får bare bli flinkere å titte innom team blue og håpe at motivasjonen snart dukker opp igjen !
Ja du må absolutt titte innom oftere! :) savner deg! Kanskje det hjelper på motivasjonen og delta på utfordringene? Du får jo ikke noe fordel av det annet enn de positive effektene av trening osv, men det kan jo kanskje hjelpe deg til å faktisk trene når du først har meldt deg på? :)
 
Da har jeg vært og trent! :) prøvde meg for første gang på 5km på mølla, og det gikk bra! Løp 9km/t den første km og deretter 10km/t de 4 siste km. Er veldig fornøyd med det! Lurer veldig på å sette meg som mål og fullføre KK-mila på max en time i september. Men først må jeg jo faktisk prøve å løpe en hel mil :)

Trente styrke etterpå og det ble tilsammen en treningsøkt på 1,5 time, forbrente 840 kalorier :) jeg må jo være flink å trene disse dagene før jeg reiser til syden, slik at jeg klarer utfordringen :)

Hvilke planer har dere for uka da? :)
 
Da er jeg hjemme igjen, og veldig klar til å ta fatt på ei ny uke med krig :D

Har ikke fått trent noen ting denne uka, og kostholdet har vært helt på trynet for å si det mildt. Men jeg har hatt andre ting å fokusere på enn dette akkurat disse dagene, så jeg har bare latt det gå. Får heller jobbe godt med den biten fremover :)

Veier meg i morgen, og skriver inn i veietråden som avtalt jeg da...meget spent på det tallet altså, men det får bli som det blir :p
 
Da er jeg hjemme igjen, og veldig klar til å ta fatt på ei ny uke med krig :D

Har ikke fått trent noen ting denne uka, og kostholdet har vært helt på trynet for å si det mildt. Men jeg har hatt andre ting å fokusere på enn dette akkurat disse dagene, så jeg har bare latt det gå. Får heller jobbe godt med den biten fremover :)

Veier meg i morgen, og skriver inn i veietråden som avtalt jeg da...meget spent på det tallet altså, men det får bli som det blir :p
Godt å ha deg tilbake! :)

Bra det ikke er bare meg som har hatt elenig kosthold ;) men nå skal jeg være flink å spise sunt og trene de tre dagene før jeg drar til syden :)
 
Godt å ha deg tilbake! :)

Bra det ikke er bare meg som har hatt elenig kosthold ;) men nå skal jeg være flink å spise sunt og trene de tre dagene før jeg drar til syden :)
Herlig med en sydentur til da, tenker du gleder deg på tid med kjæresten og familiekos nå :)

Vekta var 800 g opp på 1,5 uke nå. Synes faktisk ikke det var så fryktelig ille med tanke på hvordan kostholdet faktisk har vært, hehe... Spiste en del salt mat i går også, så kanskje vekta faktisk er enda lavere sånn egentlig. Har bare noen få dager på meg til å bli kvitt noen gram denne uka, men skal gjøre alt jeg kan for å lykkes. Skal iallefall ha god samvittighet på veiinga på fredag, for nå er det stram linje igjen fremover! Basta! :p
 
Back
Topp