Lørdagsskravel

Fortsatt feber på lillemann men i godt humør. Nettopp fått litt vann å drikke i senga. Ligger og gliser og ler når han er ferdig. Søt er han! Lurer på om det er den fjerde barnesykdom. Vi får bare vente å se om det kommer utslett.
God bedring til lillemann.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Her skrives det oppgave i finværet :S Ellers har mini sovet natta over uten å få mat i løpet av natta i natt! Det er sjelden vare, og nesten litt vemodig :/ Og fordi det ble litt kluss med duppene på dagen i dag har nå i en time ligget og styret i senga si, har plutselig funnet ut at han kan snu seg på magen.. Så har vært noen turer ned, tror han sover nå. Blir spennende å se hvordan natta blir :p
Hva skriver du om? :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
I dag la jeg Tiril til å sove i vogna på trappa faktisk. For natten liksom :) det var så varmt på soverommet... Bare bar henne opp når vi flyttet inn og så sov hun videre :) God trening til vi drar til syden :D
 
I natt sov Alba helt til klokka 5 før hun ville ha mat :D sovna etter hun hadde spist også!! Kan ikke huske sist vi hadde en så god natt, så det var deilig :)
 
Så kjekt med en god natt :) Tror vi har hatt en her også hehe, sovnet med ham i sin seng og våknet med ham i min så jeg regner med han har fått litt mat i løpet av natten, men det går så på autopilot at jeg kan ikke huske det :p
 
I natt sov Alba helt til klokka 5 før hun ville ha mat :D sovna etter hun hadde spist også!! Kan ikke huske sist vi hadde en så god natt, så det var deilig :)
Så herlig! Det er så deilig når ting begynner å falle på plass.Ofte et tegn på at den lille begynner å finne roen på natta :D HVertfall har det vært sånn her!

Vi har hatt en OK natt, men slitsom sammenlignet med den siste tida. Han har som sagt funnet ut at han skal snu seg over på magen, men sovner ikke da. Fant han ålende rundt i senga rundt halv 4-tiden i natt. Heldigvis sovnet han etterpå og sov 3 timer til da..
 
Så herlig! Det er så deilig når ting begynner å falle på plass.Ofte et tegn på at den lille begynner å finne roen på natta :D HVertfall har det vært sånn her!

Vi har hatt en OK natt, men slitsom sammenlignet med den siste tida. Han har som sagt funnet ut at han skal snu seg over på magen, men sovner ikke da. Fant han ålende rundt i senga rundt halv 4-tiden i natt. Heldigvis sovnet han etterpå og sov 3 timer til da..

Her bruker det å være et par gode netter etterfulgt av ukesvis med dårlige :p

Åh, det er slitsomt.. Snuppa våkner også hver gang hun havner på magen!
 
Også var det søndag. Finne på mens de andre stikker i konfirmasjon da??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Også var det søndag. Finne på mens de andre stikker i konfirmasjon da??

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Pleie syk jropp i senga? ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
I natt sov Alba helt til klokka 5 før hun ville ha mat :D sovna etter hun hadde spist også!! Kan ikke huske sist vi hadde en så god natt, så det var deilig :)
Så bra! Alle monner drar, og alle gode netter hjelper på. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Heldigvis ikke like varmt som i går.

De store ungene er ute på vift, minsten sover en lur og jeg gleder meg til middag.
 
Her bruker det å være et par gode netter etterfulgt av ukesvis med dårlige :p

Åh, det er slitsomt.. Snuppa våkner også hver gang hun havner på magen!
Da skjønner jeg det var deilig med en god natt :) Han høres ut til å ha sovnet greit her nå i hvertfall.
 
Back
Topp