Lørdagsskravel

Leontodon

Forumet er livet
VIP
Lurer på om ikke vi burde starte opp mer skravletråder?

Dagstråder er kanskje ikke helt nødvendige, men vi kan vel kjøre ukestråder?

Hva er planene for dagen da?
Her skal huset shines og vi skal trille tur, hvor vites ikke enda.
 
Vi skal straks dra til farmors 85 årsfeiring jeg og mannen. 1.5 timer kjøring fra Krsand hvor vi er nå. Eldste har blitt med min søster på kjøretur. Yngste sover, og har litt feber ennå :( skal bli passet av mamma, så håper det går fint. Har pumpet mm til han.
 
Jeg er på jobb i dag... angret litt da jeg dro fra mann og barn men de koser seg nok :)
Etterpå er det hjem og da har tobias fått besøk av en kompis som skal overnatte... Skal lage pizza og kose oss. :D
 
Høres herlig ut :)

Her sliter jeg med å komme igang :p Det er nesten utrivelig varmt og helt stillestående luft ute, viftene inne hjelper litt, men....
nei, må bare komme i gang med kjøkkenet iallefall så jeg får lagt kyllingen i marinade.
 
Her går jeg på penicillin. Pluss en veldig dårlig mage. Ingenting vil være der det skal være. Unnskyld detalj. Har prøvd loperamid og kull og nå Potetmel. Tips tas i mot med stor takk.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
hmmm... Bakepulver utløst i vann?
Ellers har jeg lite råd, blåbær kanskje.
 
Spist en banan nå. Skal lage blåbærsuppe senere.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kan noen gi meg et realt spark i baken så jeg kommer i gang?

håper tordenværet snart kommer, for nå verker jeg i hvert et ledd og hodet kjennes ut som om alt garnet jeg har i hus har flyttet inn mellom ørene...
 
Vi er på hytta i helga. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Kan noen gi meg et realt spark i baken så jeg kommer i gang?

håper tordenværet snart kommer, for nå verker jeg i hvert et ledd og hodet kjennes ut som om alt garnet jeg har i hus har flyttet inn mellom ørene...

Venter på torden og regn jeg også, kjenner at kroppen ikke er vant til denne varmen :p
 
Godt vi er flere :p

Det har skyet voldsomt til, men når jeg etter ca 15 min med "regn" kunne telle hele 32 regndråper på verandaen så kan man ikke akkurat kalle det rotbløyte :p Men, jeg håper fortsatt for det er veldig trykkende her i bygda.
Hvordan er det i byen Atannia?
 
Her er det fortsatt strålende sol. Veldig kjekt med sommervær, men trenger en liten pause :p
 
Her skrives det oppgave i finværet :S Ellers har mini sovet natta over uten å få mat i løpet av natta i natt! Det er sjelden vare, og nesten litt vemodig :/ Og fordi det ble litt kluss med duppene på dagen i dag har nå i en time ligget og styret i senga si, har plutselig funnet ut at han kan snu seg på magen.. Så har vært noen turer ned, tror han sover nå. Blir spennende å se hvordan natta blir :p
 
Krangler med legging her også, men det er så varmt, klamt og lummert at jeg forstår ham veldig godt.
 
Hmm, hvor lenge er "snart" sitter å venter på en som for 35 min siden sa han skulle ringe snart... Trøtt og vil legge meg, men typisk min flaks ringer han akkurat i det jeg har truffet puta :p
 
Her har d vært sløvedag. Litt inne og litt ute mellom regnskurene. Går snart inn i siste uke m permisjon m litt blanda følelser..
 
Hmm, hvor lenge er "snart" sitter å venter på en som for 35 min siden sa han skulle ringe snart... Trøtt og vil legge meg, men typisk min flaks ringer han akkurat i det jeg har truffet puta :p

For mannfolk er "snart" et veeeldig vidt begrep. Alt fra 5 minutter til en livstid :p
 
Fortsatt feber på lillemann men i godt humør. Nettopp fått litt vann å drikke i senga. Ligger og gliser og ler når han er ferdig. Søt er han! Lurer på om det er den fjerde barnesykdom. Vi får bare vente å se om det kommer utslett.
 
For mannfolk er "snart" et veeeldig vidt begrep. Alt fra 5 minutter til en livstid :p
Signerer. Her er snart utrolig flytende iallefall. . :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp