Trening

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva liker dere jenter å trene da?
Får dere tid til å prioritere det nå når det er så mye å gjøre med lille?

Her jogger jeg og trener aerobic etc. på livegym. Skal springe halvmaraton til høsten så må komme meg i form. Sambo er aktiv syklist så vi bruker å hjelpe hverandre slik at vi begge får tid til å trene. :D Kjenner jeg har mer overskudd til lille når jeg har trenet, og ser det som en investering i familien egentlig. :)
 
Liker å svømme men har ikke fått prioritert det. Burde så absolutt. Så kanskje det må legges inn i ukeplanen snart ;)
 
Trener litt diverse på livegym, aerobic og zumba er det det går mest i, også har jeg begynt å gå 30-60 min ca pr dag med barnevogn.
 
Går tur, kort og lang flere ganger i uka.
Nå har jeg ikke vært ute siden torsdag og jeg kjenner at jeg gleder meg til å gå i morgen. Skal på barnetreff og går fram og tilbake. Ca 8 km tilsammen :)
Målet r å trene med jillian her hjemme to ganger i uka men denne uka har det ikke blitt noe. Har tid til det på formiddagen. Hun sover fra ni :)
 
Usj, ikke nevn trening :S Jeg trener egentlig på treningsstudio, og synes egentlig det er helt OK. Løper mest på tredemølle og løfter vekter (er så lita så blir ikke så tungt). Ellers kan jeg finne på å løpe utendørs. Er veldig glad i å svømme da, men blir ikke så mandre muligheter til det for tiden.
 
Tar knebøy mens eg pusser tenna, rocker med rockering no og da, trener rumpa når eg ser film/serie og springer når eg er på jobb ;p

Sent from my Nexus 10 using BV Forum mobile app
 
Prøver å gå en lang tur hver dag. Og skal egentlig trene med Jillian minst annenhver dag...men lenge siden sist :(
Men har bestemt at fra mandag av så skal eg ta meg sammen!
 
Gå turer er det jeg gjør mest nå.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg jogger tre ganger i uka, etter lillegutt har lagt seg, også later jeg som jeg får inn litt svømmetrening på babysvømminga hver tirsdag ;)
Mer enn det bryr jeg meg ikke om ennå - jeg kunne trent mer men da ville jeg nok gått lei ganske kjapt. Har også kuttet kraftig ned på godteriet (veldig gradvis da, så jeg har nesten ikke merket det... ikke at det var det det var snakk om, men jeg nevner det nesten aldri og nå kjente jeg det var på sin plass å skryte bittelitt.). Har bestemt meg for at om jeg ikke har gått ned til 58 kg innen 1. juli, skal jeg trappe opp treningen, og kutte ut enda mer godteri.
 
Liker ikke trene..:/ men blir en del gåing. Prøver å bruke rockeringen hver dag. Har en jobb hvor je er i aktivitet hele dagen ( er førskolelærer) så er litt for gla i sofaen sånn utenom;)
 
Jeg jogger tre ganger i uka, etter lillegutt har lagt seg, også later jeg som jeg får inn litt svømmetrening på babysvømminga hver tirsdag ;)
Mer enn det bryr jeg meg ikke om ennå - jeg kunne trent mer men da ville jeg nok gått lei ganske kjapt. Har også kuttet kraftig ned på godteriet (veldig gradvis da, så jeg har nesten ikke merket det... ikke at det var det det var snakk om, men jeg nevner det nesten aldri og nå kjente jeg det var på sin plass å skryte bittelitt.). Har bestemt meg for at om jeg ikke har gått ned til 58 kg innen 1. juli, skal jeg trappe opp treningen, og kutte ut enda mer godteri.
Du er flink som har kutter i godteriet og fortjener masse skryt. :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp