Skravletråd team blue

Bra med en enkel løsning på utfordringen, den støtter jeg absolutt!
Men jeg vet allikevel ikke om jeg melder meg på denne uken siden jeg skal holde et lavt treningsnivå denne uken Pga ritt på lørdag.

Har vært på sykkeltur idag, 4 t og 35 min, 97 km og gjennomsnittpuls på 81%. En flott tur i flott vær :)
 
Anbefaler forresten beachbody turbofire!
Trente det istad, og fy søren så fort pulsen steg . Maxpuls var over 180 :)
Skikkelig god kondisjonstrening:)
 
Jeg blir ikke med på utfordringa denne uka likevel jeg.. Kjenner at jeg er ganske sliten i kroppen så tror ikke det blir trening hver dag. Så er det også få påmeldte fra lag blått..
Så tar ei litt roligere uke( om jeg klarer det da)
:)
 
Blir nok ikke med på utfordringen jeg heller. Er på skolesamling, og de har en tendens til å bli lite trening og mye snop :/
Er redd je kommer til å gå opp mye denne uka, har framskyndet p-pillefri uka mi også for å forhåpentligvis slippe å ha tr i syden, så får det nok denne uka. Håper dere andre får supert resultat denne ula da, så jeg slipper å ryke :)
 
Et godt resultat skal vi klare å få uansett :)

Ble faktisk 2 jillianøkter idag.
Det var ikke helt planen men:p
Godt var det jo:) pleier jo alltid å få så mye ekstra energi etter jeg har trent. Men idag har jeg vel heller hatt en dårlig dag. Ble helt slått ut så gikk rett å la meg etter treninga( ungene er heldigvis i bhg idag)

Fortsatt veldig slapp så tror egentlig kroppen trenger litt hvile..hvertfall trene litt mindre enn jeg pleier:)( trente nesten 11 timer forrige uke)
 
Noen som har peiling på proteinpulver? Jeg får i meg for lite protein og ønsker et proteinpulver med mest mulig protein og minst mulig kcals, vil jo fortsette å gå ned i vekt :)
 
Her var det utrolig stille :/

Jeg har vært på joggetur idag! :) avsluttet med styrke så endte på 600 kcals forbrent :) men kostholdet er shitty, så er dessverre redd det kan bli stor oppgang denne uka:(
 
Veeldig stille og!!:/

Her har jeg vært litt Busy denne de siste dagene.. Litt jobbing, trening og ordning i hus! Så har det jo vært så utrolig fint sommervær så har vært masse ute:)

Skulle jo ha ei roligere treningsuke nå.. Lettere sagt enn gjort. Er jo blitt så glad i å trene.. Så selv om formen ikke har vært helt tipp topp så klarer jeg ikke ta helt fri heller:p
Men på en måte er jeg glad det er slik og ikke omvendt. Er jo bare få måneder siden jeg hadde NULL motivasjon til trening og sunt kosthold. Ga fullstendig F:p glad det har snudd og vekta går nedover selv om det går fryktelig sakte nå..

Jeg veit egentlig ikke om jeg tør skrive det her.. Men jeg gikk hvertfall opp fryktelig masse etter helga. Det var jo veldig kjipt!! Men forventa!
Har gjort alt det jeg kan for å få vekta ned igjen.. Men får bare krysse fingrene!
Kostholdet kunne nok vært bedre.. Men har hvertfall fått trent litt.. Så får håpe på det beste:)

Kjempebra du kom deg på joggetur ! Kjempeflott!! 600kcal er jo veldig veldig bra:D
Kostholdet kan jo ikke være helt bra hele tiden.. Lov å unne seg litt og. Skal ikke være alt for strenge mot segselv:)
Får håpe at vekta vil gå bra likevel:)
 
Jobber mye for tiden så blir litt lite aktiv her da. Jobb på natt og sover endel på dagen så. Allerede gått ned 1 kg siden fredag så veldig fornøyd med det.
hvor mye gikk du opp da msas? Jeg gikk opp 3 kg sist jeg skeiet ut. Men gikk ned 3,4 kg fra søndag til fredag heldigvis. Går nok fort av igjen:)
 
Det er veldig forståelig snuppa! :)
Ble så glad på dine vegne nå for at vekta di går nedover :D kjempebra!!:)

Jeg gikk opp 2kg!!
Ikke veid idag, men tror jeg må ta en snikveiing imorgen siden det er dagen før dagen;)
Trener hvertfall bra.. klarer bare ikke ha treningsfri når jeg veit vekta er i +. Hehe:p

Idag tok jeg 2 jillianøkter før jobb( begynte seint idag)
Så tok jeg 45min på mølla nå!
Håper det Vil gjøre susen:)
 
Men nå har jo ikke jeg så mange kg igjen, så de siste kg er nok kjempevanskelige å få av.. Får bare være tålmodig...og ikke gi meg uansett:)
 
Håper de går fort av. Du er hvertfall utrolig imponerende flink å trene. Skulle ønske jeg hadde energi til det. Siste kg er nok de verste ja, men dette klarer du:)
 
Ja, du er imponerende flink til å trene MSAS!! Håper på samme treningslyst her også etter hvert! Merker selv at det blir lettere og artigere jo mer en trener. Har måttet stå litt på denne uken jeg også (ble jo så ensomt på utfordringen, men skal forsøke så godt jeg kan å sikre full pott for de blå), så i kveld er jeg klar for fjelltopptur nr 3 denne uka. Deilig å være ute i så fint sommervær som vi har hatt i det siste!
Ha en fin dag alle sammen!
 
Ja, du er imponerende flink til å trene MSAS!! Håper på samme treningslyst her også etter hvert! Merker selv at det blir lettere og artigere jo mer en trener. Har måttet stå litt på denne uken jeg også (ble jo så ensomt på utfordringen, men skal forsøke så godt jeg kan å sikre full pott for de blå), så i kveld er jeg klar for fjelltopptur nr 3 denne uka. Deilig å være ute i så fint sommervær som vi har hatt i det siste!
Ha en fin dag alle sammen!
Quoter deg så du ser...

Hvordan er det med gåtur i utfordringen? Må man gå en time i strekk eller kan jeg gå 2*30 min, 4*15 min?

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Ja, du er imponerende flink til å trene MSAS!! Håper på samme treningslyst her også etter hvert! Merker selv at det blir lettere og artigere jo mer en trener. Har måttet stå litt på denne uken jeg også (ble jo så ensomt på utfordringen, men skal forsøke så godt jeg kan å sikre full pott for de blå), så i kveld er jeg klar for fjelltopptur nr 3 denne uka. Deilig å være ute i så fint sommervær som vi har hatt i det siste!
Ha en fin dag alle sammen!


Tusen takk maia!
Det er SÅ godt når man endelig har fått treningsmotivasjon!
Husker jo hvor tungt det var i starten,,,det var bare et stort ork og jeg grua meg nesten til hver økt, Men det har jo snudd helt! veldig glad for det:)
Tenker faktisk ikke såå mye på vekta lenger...vil jo så klart ned ivekt...men har mer fokus på treninga...Uansett hva tallet på vekta viser så veit jeg med megselv at jeg har gjort en god jobb;)

Du er jo KJEMPEFLINK selv! du imponerer jo skikkelig!
fjelltur er jo SUPER trening!!

Beklager at jeg ikke er med på utfordringa denne uka! var jo egentlig motivert til det...men siden formen ikke har vært helt på topp den siste tiden så var planen å ha minst 2 treningsfrie dager denne uka...
Sånn ble det visst ikke likevel...Føler jeg må gi litt ekstra når vekta hadde gått opp så mye.
Men er nok like greit jeg ikke var med, for må innrømme det har blitt litt is i denne sommervarmen:p
 
Tja, har vel sagt minimum 15 minutt sammenhengende før - så kan vi ikke si det nå også? Så da er det vel greit med 4*15 så lenge man faktisk går tur og ikke bare går rundt inne i huset...
 
Håper de går fort av. Du er hvertfall utrolig imponerende flink å trene. Skulle ønske jeg hadde energi til det. Siste kg er nok de verste ja, men dette klarer du:)

Tusen takk for skryt:):)
Imponerende flink er du jammen meg selv altså:D

Får håpe det vil gå greit på vekta imorgen!
Var på vekta idag...måtte snikveie:p Heldigvis ikke i nærheten av +2kg lenger:D Men må nok være vanvittig flink idag med mat og trening om jeg skal klare å få nedgang imorra!
Krysser fingrene!!!
 
Tja, har vel sagt minimum 15 minutt sammenhengende før - så kan vi ikke si det nå også? Så da er det vel greit med 4*15 så lenge man faktisk går tur og ikke bare går rundt inne i huset...
Så bra:) Da lar jeg bilen stå i dag:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Snikveide meg i dag jeg og, opp 0,5 fra dagen Før. Håper det snur til i morgen.
 
Ble sykkeltur på meg Igår, 5 mil på 2 timer. Nå er det hvile og fulle lagrene med karbo før ritt på lørdag. Ugunstig med tanke på veiing i morgen, men snikvelde idag og det så faktisk ikke ille ut!

tvi tvi med veiing i morgen da jenter :cool01
 
Back
Topp