Er det noe spesielt med dagen i dag?

kattemamma

Lei av å elske
Ser at køen innover mot Oslo er mye mindre enn vanlig. Og da mannen tok storesøster til barnehagen litt over kl åtte var det bare et annet barn der. Ikke normalt for en onsdag. Er det nasjonal stå opp seint dag i dag eller er det noe annet vi ikke har fått med oss??
 
hmmm.
Det er FN's dag for fredsbevarende styrker.
Det er femårsdagen for forbudet av klasevåpen.
Det er den 149. dagen i året (150. ved skuddår).
Det er 60 år siden Mount Everes ble besteget første gang.

Men, lite som tilsier noen grunn til at folk skal sove lenge osv :p
 
Også ville det vært John F. Kennedys 96 årsdag hvis han ikke ble skutt.
 
Kanskje kl. var en time mindre enn du trodde. :p
 
hmmm.
Det er FN's dag for fredsbevarende styrker.
Det er femårsdagen for forbudet av klasevåpen.
Det er den 149. dagen i året (150. ved skuddår).
Det er 60 år siden Mount Everes ble besteget første gang.

Men, lite som tilsier noen grunn til at folk skal sove lenge osv :p
Tja... vi sover inn for fred kanskje :p
 
Tja... vi sover inn for fred kanskje :p

Hehe kanskje det, eller kanskje det skal markeres at det er fem år siden det blå åpnet for lesbiske og homofiles rett til adopsjon og bruk av sæddonor ved kunstig befruktning.
 
Gjorde visst det. Synes likevel det er kjemperart at det hadde så stor effekt på biltrafikken. Men er nok endel foreldre som jobber i Oslo eller den retningen som pleier å kjøre bil til jobb rundt kl åtte.

Ja, er snedig hvordan slik innvirker hehe.

Blir jo nesten en tankevekker, er vel ikke usannsynlig at flere kanskje jobber på samme sted også og som kunne samkjørt ;)
 
Ja, er snedig hvordan slik innvirker hehe.

Blir jo nesten en tankevekker, er vel ikke usannsynlig at flere kanskje jobber på samme sted også og som kunne samkjørt ;)
Åja det er helt klart! Ikke rart det er den største og verste rushkøen vi har i Norge.... Jeg tar bussen når jeg jobber fulltid. Når jeg bare har jobba 50% så er faktisk bussen så dyr at det lønner seg for meg å kjøre bil... tragisk... drar tidlig på jobb da så jeg slipper unna den verste køen. Tar meg da ca 30 min mot 20 uten kø og 1-1.5 timer om man drar rundt kl åtte :confused:
 
Back
Topp