Februar 2013 har en skjult gruppe! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

J

Janet

Guest
Hei damer :)

Februar 2013 har en skjult/hemmelig gruppe som kun inviterte brukere kan se og delta i.


Alle nye brukere må også godkjennes av Kryssedull før de får tilgang - send henne en melding og spør om du kan få være med. Når hun bekrefter til oss at du er godkjent vil du få tilgang.

(SJEKK FØRST OM DU OPPFYLLER KRITERIENE.)

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 300 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til meg (Forumansvarlig) hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Følg disse stegene etter Kryssedull har godkjent deg:

1.png
2.png
Det ligger en egen topptråd inne på den skjulte gruppen som viser hvem som er medlem.

OBS. Det kan ta noe tid før du får tilgang etter du har bedt om tilgang. Den første moderatoren som ser du har bedt om tilgang vil enten gi deg tilgang eller sende deg pm som forteller at du ikke oppfyller kriteriene.

Hvis du får tilgang vil du opp en ekstra gruppe ovenfor terminforumet i lag med gruppene "lukket rom", "våre bilder" og "våre dagbøker".

Hvis du ikke får opp den skjulte gruppen på appen, prøv å logge av og på igjen. Hvis du enda ikke finner den, send Forumansvarlig Janet en pm.​
 
Den står ikke på lista over skjulte grupper:(
 
Me, me, me!! :D
 
Hvorfor 50 innlegg?:p

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Hvorfor 50 innlegg?:p

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3


Vi spurte dere (alle brukerne våre) hva som skulle være krav for å få tilgang, så med god hjelp fra brukerne kom vi frem til kravene. Dette fordi mange har ønske om at ikke helt ukjente skal uten videre få tilgang. En skal føle seg litt trygg når en velger å dele noe mer privat.
 
Vi spurte dere (alle brukerne våre) hva som skulle være krav for å få tilgang, så med god hjelp fra brukerne kom vi frem til kravene. Dette fordi mange har ønske om at ikke helt ukjente skal uten videre få tilgang. En skal føle seg litt trygg når en velger å dele noe mer privat.
Ja, den ser jeg, men vi har diskutert at vi ønsker 300. 50 er jo ingenting :p Lett for hvemsomhelst å poste 50 innlegg for å få tilgang.. Vi har jo vært her så lenge at vi har et lass med innlegg hver:p

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Jeg vil selvsagt også være med å ha hemmeligheter! *kniis* :D
 
Ja, den ser jeg, men vi har diskutert at vi ønsker 300. 50 er jo ingenting :p Lett for hvemsomhelst å poste 50 innlegg for å få tilgang.. Vi har jo vært her så lenge at vi har et lass med innlegg hver:p

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Vi kan godt sette grensen til 300 :) Dere bestemmer.
 
Back
Topp