Kan man ha eggløsning 2 ganger i syklus?

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Hei lurar på om man kan har eggløsning 2 ganger i syklus? Enligt eggløsningskalkulator hade jag eggløsning 16/5 og nå har en konstig kænnsla i n-del av magen i 2 dager. Hva skjer?? Eller kan det vare noe annet??
 
Hei lurar på om man kan har eggløsning 2 ganger i syklus? Enligt eggløsningskalkulator hade jag eggløsning 16/5 og nå har en konstig kænnsla i n-del av magen i 2 dager. Hva skjer?? Eller kan det vare noe annet??

Kanskje du er gravid? :)
 
tror du det??? Hoppas eg har skrivit rætt. førstår ikkje mye på denna siden :-(
 
tror du det??? Hoppas eg har skrivit rætt. førstår ikkje mye på denna siden :-(

Jeg kan ikke si noe sikkert selvfølgelig, men du skriver at du hadde eggløsning 16 mai? Og at du nå kjenner en merkelig følelse i magen?? Det trenger jo selvfølgelig ikke å være noe som helst heller, men hvorfor utelukke graviditet? :) Du får prøve deg på en test om en stund da!

Jeg er også ny på siden og må si at jeg ikke er kommet helt inni dette her enda :)

Får håpe at den merkelige følelsen er en liten spire som gror da ;-) Lykke til!
 
ja får væl hoppas det. Ka tid kan man tidligast ta graviditetstest? vet du noet om det?
 
ja får væl hoppas det. Ka tid kan man tidligast ta graviditetstest? vet du noet om det?


I følge babyverden her så kan jeg ta test mandag 3 alså dagen jeg forventer mens. Men, står i bruksanvisning på testene at en kan teste positiv så tidlig som 7 dager før forventet mens. Men, for å være på den sikre siden så burde du kanskje vente så nærmest mens som mulig? :)
 
:happy119 såg det tidligare att på bebyverden så står det att ett graviditetstes kan slå positiv ut om 4 dager. Så då innebærer det att eg kan ta test om 4 dager. Eg hoppas verkligen de e positiv. Da jag ønsker ett nytt babyliv. Og en nu start i familjen....
 
:happy119 såg det tidligare att på bebyverden så står det att ett graviditetstes kan slå positiv ut om 4 dager. Så då innebærer det att eg kan ta test om 4 dager. Eg hoppas verkligen de e positiv. Da jag ønsker ett nytt babyliv. Og en nu start i familjen....

Okei :) Ja, jeg ser bare utifra min egen eggløsningskalkulator her på siden!

Da krysser vi fingrene for deg! Du forteller kanskje hvordan testen ble etterpå?

Masse lykke til. Håper på positiv!
 
ja då får væl kryssa på att det e positivt.Japp eg sier ifra.
 
Uff dagarna går veldige tregt nær man gå å ræknat på dom. 3 dager igjen
 
Uff dagarna går veldige tregt nær man gå å ræknat på dom. 3 dager igjen

Ja, det gjør de virkelig. Jeg skal vente helt til neste søndag jeg, så hadde ikke vært feil om det gikk litt fortere, haha!
 
Nei vet du ka?? Imorgen tar eg en test. RFSU sin graviditetstest. Står det på pakken att du kan till og med testa den 1 uke før ikm.. å jag har ju inte så Många dagar igjen till ikm. Ska testa eg. Klarer ikkje vænta. Har ju haft så vont idag og. Precis som mensmerter i n- del av magen. næstan sånn att jag inte får sova pga eg vett om testen imorgen.Fått hoppas det klaffer før er og denna gang.
 
Nei vet du ka?? Imorgen tar eg en test. RFSU sin graviditetstest. Står det på pakken att du kan till og med testa den 1 uke før ikm.. å jag har ju inte så Många dagar igjen till ikm. Ska testa eg. Klarer ikkje vænta. Har ju haft så vont idag og. Precis som mensmerter i n- del av magen. næstan sånn att jag inte får sova pga eg vett om testen imorgen.Fått hoppas det klaffer før er og denna gang.

Jeg ville vell egentlig ha ventet en stund, men du skjønner jo også at om testen er negativ i morgen men mensen alikevell uteblir at du kan være gravid, bare at testen ble tatt for tidlig :)

Masse masse lykke til. Satser på du oppdaterer på resultatet ;-)
 
Kanskje det inte meningen eg sko testa idag før eg klarte tissa på testpinnen eller rettaresakt på ruten/displayen. så det kom ikkje noet på ruten. varken negativt eller positivt. men ka tror du om imorgon da? Då e det bara 1 dag før evt positivt test.... :happy119
 
graviditets Blev tatt idag. Positivt svar 3 +. Får hoppas det klaffer før er og denna gang.
 
graviditets Blev tatt idag. Positivt svar 3 +. Får hoppas det klaffer før er og denna gang.

Gratulerer så mye med positiv test :) Ja, jeg håper jeg får det samme på lørdag/søndag når jeg planlegger å teste meg :)
 
Gratulerer så mye med positiv test :) Ja, jeg håper jeg får det samme på lørdag/søndag når jeg planlegger å teste meg :)

Jeg venter i spenning på din test Lineeey! Jeg kan først teste tidligst helga om to uker. Tok eggløsningstest denne uken og den ble positiv på lørdag. Da har jeg vel eggløsning enten i dag eller i går... spennende! :)
 
Gratulerer så mye med positiv test :) Ja, jeg håper jeg får det samme på lørdag/søndag når jeg planlegger å teste meg :)[/quo. Hei takk vet ikkje helt enda hur eg ska reagera. alla tankar går runt. Hoppas positiv før deg og:)
 
Jeg venter i spenning på din test Lineeey! Jeg kan først teste tidligst helga om to uker. Tok eggløsningstest denne uken og den ble positiv på lørdag. Da har jeg vel eggløsning enten i dag eller i går... spennende! :)

Jaaa, jeg venter også i spenning, hehe :) Og satser på at vi begge får positive tester!!

Det merkelige hos meg er at jeg har hatt vondt i magen helt siden dagen etter EL. Varierer fra konstant småvondt til stikking i hver side... I tilegg har jeg (som sjeldent har mye utflod, faktisk nesten aldri utflod) fått en utflod (fortsatt lite) som lukter veldig merkelig og vondt. Føler at jeg må vaske meg 4 ganger til dagen for å ikke lukte... :-/

Kan jo selvfølgelig ikke si om dette er tegn på at jeg er gravid (siden jeg aldri har vært gravid før), ettersom smertene i magen kom dagen etter EL, men jeg håper :) Ser mange her inne som har skrevet at det var sånt de hadde det før de fikk positiv test, mens andre påstår at man ikke kan kjenne noe før hvertfall to uker etter EL. Ikke vet jeg :)

Venter mensen på mandag, men hadde tenkt å prøve meg på en test på søndag, hahah. Klarer ikke vente :)

Når man leser listen over symptomer på graviditet, føler man jo man har alt, haha!
 
I tilegg er jeg veldig ofte veldig svimmel... Brå bevegelser og når jeg reiser meg opp, så går jeg nesten i bakken igjen. Har aldri før hatt problemer med lavt blodtrykk eller jernmangel, så merkelig viss det plutselig skulle dukke opp :)
 
Back
Topp