Skravletråd team yellow

Chaba og månestråle?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Heisann jenter!

Nå skal jeg endelig være hjemme en periode etter en veldig travel måned med mye reising. Motivasjonen kom tilbake for fullt i dag nå som jeg vet at det er lettere å følge trenings og matrutiner. Håper det går greit med dere og planene deres =) Ser flere av dere er kjempe flinke til å gå ned i vekt!
 
Da har jeg hatt en bitteliten kontrollveiing i dag, og er ned 200 gram siden sist fredag. Var oppe 1. kg etter helga. Lurer på om jeg skal kutte ned mer på utskeielser på helg, og se om jeg kan få bedre resultater slik. Er redd det kanskje stagnerer her nå hvis jeg fortsetter alle utskeielsene på helgene. Da må jeg bestemme meg forut hvor mye jeg har lov å spise. ;) Hvor mye skeier dere ut med på helg?
 
Jeg føler ikke at jeg skeier ut så veldig mye, men går litt opp hver helg. Det går raskere ned de første dagene i uka enn de siste så det kommer jo fort av igjen, men jeg har også tenkt til å kutte enda mer i helga for å se om det veier opp for at jeg knapt kan trene nå.
 
Ja, det kan jo være mye salt som gjør det, og at det ikke har så stor effekt på vekta i det store og hele, men kanskje verdt å prøve.

Kommet hjem fra en times joggetur. :D Herlig i det fine været. :D
 
Ja det er deilig ute nå. Prøvde meg på en gåtur tidligere i dag, men måtte gi meg etter 20 min. Syns det er vanskelig å være motivert i de periodene jeg har så store smerter så har ekstra stort fokus nå.
 
Ja det er deilig ute nå. Prøvde meg på en gåtur tidligere i dag, men måtte gi meg etter 20 min. Syns det er vanskelig å være motivert i de periodene jeg har så store smerter så har ekstra stort fokus nå.

Da synes jeg 20 min er bra. Det skal jo ikke være vondt og trene eller gå. Får du hjelp til smertebehandling? Fysioterapeut?
 
Nei har ikke mulighet til det dessverre. Det går stort sett greit da, men har noen perioder hvor det er veldig ille. Må bare legge opp hverdagen etter det. Har lært meg å leve med det etter snart 5 år. Var veldig tøft i begynnelsen og da ble jeg nesten deprimert. Det var verre i begynnelsen og. Har brukt litt tid på å prøve og feile for å finne ut hvordan det er best for meg å leve. Har egentlig kommet langt der, men noen ganger må jeg gjøre ting som at det blir verre. Heldigvis ikke så ofte da =) Må bare vente til at det bedrer seg =)
 
Hei! Beklager min dårlige deltakelse i denne krigen! Jeg har så mye med eksamen at når jeg ikke leser er det barn mann og hjem som er mitt fokus! Fordi jeg ikke får deltatt noe særlig velger jeg å trekke meg fra krigen!:(

Dere andre må ha masse lykke til, håper dere når målene deres!! :D
 
Hei! Beklager min dårlige deltakelse i denne krigen! Jeg har så mye med eksamen at når jeg ikke leser er det barn mann og hjem som er mitt fokus! Fordi jeg ikke får deltatt noe særlig velger jeg å trekke meg fra krigen!:(

Dere andre må ha masse lykke til, håper dere når målene deres!! :D

Æsj da. Så kjedelig. :( Masse lykke til med eksamen, og vektnedgang videre..
 
Hei! Beklager min dårlige deltakelse i denne krigen! Jeg har så mye med eksamen at når jeg ikke leser er det barn mann og hjem som er mitt fokus! Fordi jeg ikke får deltatt noe særlig velger jeg å trekke meg fra krigen!:(

Dere andre må ha masse lykke til, håper dere når målene deres!! :D

Så kjedelig. Lykke til videre!
 
Bare 100gr ned i dag.. har hatt andre ting å tenke på denne uka, så det var bedre enn forventet.
Hvordan går det med dere andre?

* æpp'n *
 
Å. Så utrolig uheldig altså. Her er det oppgang for første gang. :( har en sykdom som gir meg hevelser i kroppen. Dette slo til i går i mageregionen., og selv om jeg har tatt medisin så var magen temmelig oppblåst i går. Måtte også stå over amming i tolv timer. Selv om lillegutt fikk mat på morgenen så var de ganske fulle. Var jo vonde betongpupper når jeg våknet. Veide sikkert et par 100 gram ekstra bare pga. Puppene. :( veide meg på onsdag, og da var jeg gått med 200 gram så tror egentlig at jeg har gått ned denne uka egentlig. Søren også. :( da ser det ut til at dette blir den dårligste uka vår hittil i krigen. :(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Var opp 300 gram, ikke mye men er jo litt. Magesmertene gjorde at jeg ikke fikktrent i går også så treningsbonusen røyk.:( får full pott på sunnhet da. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp