Skravletråd team blue

Hei jenter!

Her har jeg hatt ei skikkelig skeieuthelg:p Bursdagselskap til eldstemann igår,
Og det var MYE godt altså! :p
Var 17 barn her og 8 voksne,,Fullt hus:p
Spiste og spiste...Det var jo så vanvittig godt:D haha:p

Planen var å ta ei skikkelig treningsøkt igårkveld,,,men jeg var så sliten(og mett, hehe)
Så det ble bare 20min på mølla...så gikk jeg å la meg istedet...hehe...

Så utrolig bra vi vant utfordringa! yej:D
Supert at du maia vil ta deg av ny utfordring:)
Jeg har et lite ønske om å ha med sunnhetspoeng.. Denne uka har jeg spist godteri/kjeks/kake nesten hver dag...har jo tatt helt av, hehe:p
Hadde ikke gjort det tror jeg om vi hadde hatt sunnhetspoeng med:)
Håper uansett jeg vil klare å skjerpe kostholdet igjen uka som kommer=)
 
Da har jeg laget utfordringstråd for uke 8. Satt bonusen til 2000 - for å motivere enda mer til aktivitet og å unngå utskeielser hver dag. Ellers brukte jeg Krica sitt forslag. Om dere har innspill eller andre ønsker så kom med de - så kan jeg redigere.
 
Da har jeg laget utfordringstråd for uke 8. Satt bonusen til 2000 - for å motivere enda mer til aktivitet og å unngå utskeielser hver dag. Ellers brukte jeg Krica sitt forslag. Om dere har innspill eller andre ønsker så kom med de - så kan jeg redigere.
Kjempefin utfordring! Kjenner jeg klør etter å melde meg på, hehe...men det er nok ingen vits denne uka :)
 
:) Håper du får en så bra uke som mulig Pepperpus!! Så blir det kjekt å få deg fullt tilbake neste uke!
 
Bra utfordring:D

Her har jeg akkurat tatt ei cardioøkt med jillian. 23 minutt.. Så litt kjedelig det mangla bare to minutter for å få poeng:p
Men sånn er det;)
Forbrant jo bra så jeg er fornøyd:)
Tror ikke det blir mer trening idag siden jeg er litt sliten etter igår:p
Er også en god del å rydde opp:p

Hva skal dere idag da?
 
Var meningen at en skulle få uttelling på ei Jillian-økt. Kan presisere litt mer i utfordringstråden kanskje...

Du er kjempeflink å trene! Tenk å være komt så langt allerede på en søndag!
 
:) Håper du får en så bra uke som mulig Pepperpus!! Så blir det kjekt å få deg fullt tilbake neste uke!
Tusen takk, så hyggelig sagt! :)

Tror nok det blir godt å komme tilbake til hverdagen igjen etter uka som kommer. Kommer nok innom å sniker litt innimellom, klarer sikkert ikke å holde meg helt unna selv om jeg ikke kan delta i utfordring osv.

Lykke til denne uka alle dere flotte jenter på Team Blue!
 
Var meningen at en skulle få uttelling på ei Jillian-økt. Kan presisere litt mer i utfordringstråden kanskje...

Du er kjempeflink å trene! Tenk å være komt så langt allerede på en søndag!

Takk:) er så godt at jeg endelig har fått treningsmotivasjonen tilbake. For et par mnd siden orka jeg ikke tanken på trening;)
Så har jo disse utfordringene motivert utrolig masse:D
De fleste videoene til jillian er vel 25-30 min.
Men den ene cardioøkta i bodyrevolution er bare 23min. Men det var mer enn nok. For jeg ble kjempesliten :p
Har fått unna endel husarbeid nå, så kanskje jeg prøver meg på ei økt til. Holder jo på med ripped in 30 også. Så bør jo få fullført det siden jeg nærmer meg siste uka på det opplegget:p og ikke har trent det på to dager:)

Synes du er kjempeflink du også!
Veldig bra du tok deg av utfordringa denne uka:)
 
Bra utfordring :) men hva med å gi gi 500 poeng pr 30min med trening/jillianøkt/60 min gåing. Mister litt motivasjon for å ta føere økter per dag hvis man uansett bare får poeng for den første :p bare et forslag altså :) hva synes dere andre?
 
Tanken var at en skulle bli motivert til å i alle fall få inn en aktivitet hver dag - litt sånn "lavterskel-utfordring". Dersom en skal få poeng pr. økt vil en på en måte alltid kunne gjøre det bedre - og aldri kunne krysse av trening på dagens to-do-liste. Men ser absolutt poenget ditt - så endrer gjerne hvis det er stemning for det!!
 
Jeg liker nok best treningsminutter.. Eller få poeng pr. Økt. Litt mer motiverende. :)
 
Travel dag... Skal jeg endre til f.eks 300 poeng pr. økt? Så står poengene litt i forhold til sunnhetspoengene? Ser folk har begynt å melde seg på så bør vel ikke gjøre endringer for sent.

Eller skal vi prøve det slik det står denne uken? Kan ikke du Mammahjertet (siden du er lagleder) ta en sjefsavgjørelse for hvordan punkt 2 i utfordringen skal være?
 
Travel dag... Skal jeg endre til f.eks 300 poeng pr. økt? Så står poengene litt i forhold til sunnhetspoengene? Ser folk har begynt å melde seg på så bør vel ikke gjøre endringer for sent.

Eller skal vi prøve det slik det står denne uken? Kan ikke du Mammahjertet (siden du er lagleder) ta en sjefsavgjørelse for hvordan punkt 2 i utfordringen skal være?
Sniker. Ser at det allerede er flere enn forrige uke som er påmeldt, tror mange er fornøyd med at det endelig går an å bidra for laget sitt også på travle dager. Jeg vet ihvertfall at jeg kommer til å trekke meg om det blir endringer. Har ikke tid til mer enn 30 min om dagen og vil ikke ødelegge for laget mitt...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Sniker. Ser at det allerede er flere enn forrige uke som er påmeldt, tror mange er fornøyd med at det endelig går an å bidra for laget sitt også på travle dager. Jeg vet ihvertfall at jeg kommer til å trekke meg om det blir endringer. Har ikke tid til mer enn 30 min om dagen og vil ikke ødelegge for laget mitt...

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Sign. Har ikke meldt meg på ennå, fordi jeg avventer litt hvor mye registrering det blir til slutt... sånn det står nå teller sunnhet og trening like mye. Da kan iallefall jeg bidra til laget. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Sniker.. Synes det skal være som det er nå.. Jeg har ikke vært med de siste ukene siden jeg ikke har hatt mulighet til å trene som mange andre her..
Signerer de to foregående innleggene her :)
 
La det stå slik du:) var jo ei bra utfordring:)

Her har jeg hatt en sunn dag:D endelig, hehe!

Så ble det litt mer trening likevel.
Tilsammen 1 time og 14min idag:)
Totalt for uka ble over 10 timer faktisk, så håper jo det vil hjelpe litt på vekta:)
 
Da står utfordringen som den er - så prøver vi denne vrien denne uken! Takk for tilbakemelding folkens! :)
 
Da står utfordringen som den er - så prøver vi denne vrien denne uken! Takk for tilbakemelding folkens! :)
Jippi! Gleder meg til å trene:) Det blir liksom ikke prioritert de ukene jeg ikke har utfordringen i ryggen:) Nå vet jeg nøyaktig hva som skal til for å få maks antall poeng og da får jeg en ekstra dytt til å greie det:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Jippi! Gleder meg til å trene:) Det blir liksom ikke prioritert de ukene jeg ikke har utfordringen i ryggen:) Nå vet jeg nøyaktig hva som skal til for å få maks antall poeng og da får jeg en ekstra dytt til å greie det:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
Her også. Målet er fukl pott. :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp