Skravletråd team yellow

Ha ha ha. Betyr det at det ikke ble s0 stygt som du trodde?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Det ble samme verdi ned i stedet for opp. :p
 
Så bra! Her ble det 400 gram ned. :) Deilig, siden jeg var usikker på om jeg skulle stå stille denne uka.
 
Hver gang jeg ser meg i speilet tenker jeg at det ikke har skjedd noe; at det fortsatt er mange kilo igjen til før-svangerskapsvekt..
Tok nye bilder i dag, i samme klær som sist.. det er visst litt forskjell... er det ikke?
Tar bort bildet igjen om ikke så lenge..

*bilde borte*
 
Hver gang jeg ser meg i speilet tenker jeg at det ikke har skjedd noe; at det fortsatt er mange kilo igjen til før-svangerskapsvekt..
Tok nye bilder i dag, i samme klær som sist.. det er visst litt forskjell... er det ikke?
Tar bort bildet igjen om ikke så lenge..
Sniker! Fy f! Så utrolig flink du har vært! Veldig tydelig resultat;-) Fikk lyst til å ta nye bilder selv, men lurer på om jeg skal vente til jeg når normalvekt;-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3
 
Det var stor forskjell! Du har vært superflink. Hvor mye veide du før graviditet?
 
Nærmer seg da. :) Jeg har passert førvekt på sistemann. Med førstemann var jeg rett under 50 kg. Spørs om det er så veldig realistisk. Er jo snart 16 år siden. :p Laveste vekt etter han kom har vært 52-53. Tror det kan være en grei vekt å stoppe på for meg. :)
 
Ja, det bare føles ut som det er så fryktelig lenge til. :p men bitteliten er jo bare 4 måneder, og ting skjer dessverre ikke bare man knipser i fingra. :)
Hehe, hvis jeg hadde gått ned til 50 hadde jeg sett ut som et vandrende skjelett.:p har vært på 55, det var ikke pent.:p
 
Ja, det bare føles ut som det er så fryktelig lenge til. :p men bitteliten er jo bare 4 måneder, og ting skjer dessverre ikke bare man knipser i fingra. :)
Hehe, hvis jeg hadde gått ned til 50 hadde jeg sett ut som et vandrende skjelett.:p har vært på 55, det var ikke pent.:p

Jeg er jo 153 høy. :p Min er snart 10 mnd. Går jevnt og trutt ned ca en halv kg. i uka. Gikk nok litt raskere i starten, men nå nærmer det seg målet! Håper jeg kan melde meg av slankekrigen pga. at jeg har nådd idealvekt. :D
 
Tallene er klare. Skal sende de inn til mammahjertet og publisere de i veietråden når lillegutt er ferdigammet og sover. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Da er tallene klare i veietråden, og resultatene sendt til mammahjertet. :)
 
Så flink du er nøtteliten :) Hva gjør du for å gå ned så mye?

Denne uken har jeg ikke hadd fokus på vekten i det hele tatt, dåp på søndagen å min bursdag på tirsdagen, noe som resulterte i kake til overs og kakespising hele uken :p Var sikker på at jeg hadde gått opp denne uken, men av en eller annen grunn så har jeg stått på 0 to uker på rad nå.
Satser på at neste uke blir en bedre uke :)
 
Jippi for oss. Glad vi holder koken oppe . :)
Da er det litt kos her i dag så blir det skjerpings resten av uka. God helg alle sammen. :D
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Så flink du er nøtteliten :) Hva gjør du for å gå ned så mye?

Denne uken har jeg ikke hadd fokus på vekten i det hele tatt, dåp på søndagen å min bursdag på tirsdagen, noe som resulterte i kake til overs og kakespising hele uken :p Var sikker på at jeg hadde gått opp denne uken, men av en eller annen grunn så har jeg stått på 0 to uker på rad nå.
Satser på at neste uke blir en bedre uke :)
Aner ikke, faktisk! :p spiser ganske sunt, trener litt og bruker shapeup-appen.. og så tar vel sikkert amminga noen gram hver uke. :)

Gratulerer med dagen på etterskudd! :)
 
Jippi :) Var sikker på at jeg skulle ryke, hadde ikke trodd vi skulle vinne når vi ikke fikk en ekstra kilo. Men heldigvis ikke bare jeg som sliter :p Nå håper jeg noen her har en kjempegod ide til utfordring som gir et ekstra dytt :) Har vært mye det samme syns jeg... Min fantasi strekker ikke til er jeg redd ;)
 
Hei folkens. Meldte meg på utfordringen denne uka. Synes den var enkel og oppnåelug. ;) foreløpig er vi tre. Hadde vært artig om ennå flere ble med. :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg tar en pause fra utfordringa denne uka. Har full timeplan, så rekker ikke noe særlig trening..

* på mobil *
 
Jeg tar en pause fra utfordringa denne uka. Har full timeplan, så rekker ikke noe særlig trening..

* på mobil *
Skjønner deg godt. Er litt mer motivert for utfordring jeg også nå etter litt pause. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp