Jeg er gruppeansvarlig på august 2012 terminforumet.

x1xModerator Rani

Flørter med forumet

Hei.

Jeg er moderator 11 og er gruppeansvarlig inne på terminforumet AUGUST 2012. 
Jeg vil gjerne ønske dere alle velkommen og gratulerer med mirakelet i magen :)

Som gruppeansvarlig er jeg her for dere og jeg vil hjelpe dere med alt fra signaturer, tickere og alle spørsmål dere måtte ha, f. eks sletting av tråder , topptråder etc.

Ikke nøl med å ta kontakt!

Lykke til videre, mvh Moderator 11

 
Flott å vite! 

 
Jobber fortsatt med å opparbeide meg nok innlegg i forum, til å få tilgang! Kommer snart!!:-)
 
Ja hvordan lager jeg sånn linje, der det står hvor mange uker jeg er på vei?
 
Hei Det heter Babyticker som du finner på http://www.lilypie.com. Lag en ticket der tilpasset din termin og kopier linken som du limer som signatur i din profil på BV.
 
Så fint ;)
Mulig jeg kan trenge litt hjelp til tickeren min ;)
Lenge siden jeg gjorde dette!
 
Oj jeg klarte det ;)
 
Hei jeg er ny her inne,så det var flott og vite:) jeg vet jo ikke hvordan jeg får laget signatur
 
Hei Annki29,
og velkommen til terminforumet vårt.

Signatur lager du ganske enkelt ved å gå inne på din profil, påp "Minside" og deretter velger du mine opplysninger. Velg derfra Min signatur og ticker. På lilypie.com finner du en rekke ticker som kan brukes som signatur. Det er bare å kopiere linken og paste på signaturfanen under Ticker-test

Håper dette var til hjelp.

lykke til.

Hilsen
Mod11
 
Hei! 

Har selv termin 25 juli. Dermed så lurer jeg på om det er noen august damer med termin i starten av august. Sånn med tanke på å danne en barselgruppe i tromsø :)

Ta gjerne kontakt! :)
 
Det er gjort. :-)
 
hvem er gruppeansvarlig her inne nå?
 
Var ikke det klistret en tråd om det før? Tror kanskje moderator Marthe eller moderator Tamara. :)
 
Back
Topp