Tisser lite?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Frøkna tisser så lite for tida... selv om hun ammes mer på natta og drikker bra på dagen.

Men to morgener nå har det vært lite tiss i bleia.. og i dag har det heller ikke vært så våte bleier.. kunne sikkert gått i samme bleie hele dagen og enda bare vært halvfull...

Flere?

Jeg synes det er rart at hun tisser så lite. .

Bekymringsfullt?
 
Her er det mest tiss i bleia om morgenen. men utover dagen er det ikke så mye.
skulle jo tro om de drikker bra så er det greit. men kanskje være litt obs.

er ikke nå pga varmen da? at kroppen svetter ut/fordamper ut væske.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hmm, kan jo være derfor. Men skjer innimellom ellers også..

Storebror hadde tunge bleier hver morgen til han var to år eller noe...

Men hos frøkna er de ofte ikke halvfulle en gang... Skjedde egentlig etter at jeg begynte å jobbe.. og jeg kutta ikke noe ammemåltid heller når jeg begynte på jobb...

Og hun drikker jo greit. Omtrent en aventkopp om dagen i tillegg til 4 ammemåltider.
Så tror jo det er nok væske og?

Men synes det er litt rart egentlig...
 
Er lite tiss i bleia her også for tida. Kun i går formiddag at det kom en del, men da hadde han drukket 3, 5 dl mme på 3 timer. Var ikke så mye i morrest heller, men han tissa ut badet med en gang bleia kom av, så litt hadde han der ;)
 
Lite tiss her også..:)
men så lenge det er litt i hver bleie så er det vel greit tenker jeg..
 
Lite tiss her også..:)
men så lenge det er litt i hver bleie så er det vel greit tenker jeg..
Det tenker jeg og:) har veldig våt morgenbleie, men de utover dagen er det bare litt i.. Men de svetter nok en del og:)
 
Var mer til morran i dag, og vært utover dagen og, så det går vel i rykk og napp.
helt tørt er det jo ikke ;)
 
Sikkert ikke noe å bekymre seg for så lenge bleiene er våte:)
 
Vært litt forskjellige bleier her og, men vi passer veldig på at ho drikker masse nå. Spesielt i varmen. Men så lenge bleiene er våte trenger man vel ikke bekymre seg.
 
Har ofte tørre bleier på morgenen, har vart noen mnd, så jeg er ikke bekymret :) får ny bleie etter frokost, så er det ikke mer enn to tissebleier og en bæsjebleie til i løpet av dagen, men da FOSSER der plutselig!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp