I dag kom deler av

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Slimproppen gitt! Med første mann kom den stykkevis i ukene før fødsel, med andre mann kom den dagen før fødsel.

Og i dag kom en stor del, uten blod spor riktig nok, så det blir nok som med første mann;) men jeg har jo skjønt at det er modning på gang så.det er litt mer virkelig at det bare er 7 uker igjen;)

Det høres jo spennende ut ja. Den kan gå på mange ulike tidspunkter uten at ting er i gang med det første?
Hvor langt er du på vei? :-)

Greit å se at kroppen forbereder seg, men godt slimproppen kan gå flere ganger.. Synes ikke du trenger tjuvstarte helt enda;)

Det høres jo spennende ut ja. Den kan gå på mange ulike tidspunkter uten at ting er i gang med det første?
Hvor langt er du på vei? :-)
Ja, som jeg skrev gikk den over mange uker. Så jeg tror ikke dette nødvendigvis betyr noe som helst ting- annet enn at vi alle sammen etterhvert skal møte babyen vår;)

Greit å se at kroppen forbereder seg, men godt slimproppen kan gå flere ganger.. Synes ikke du trenger tjuvstarte helt enda;)
Her har vi virkelig ingen planer om tjuvstart! Hun får pent holde seg inne til 1. Juli!!!

Ja, som jeg skrev gikk den over mange uker. Så jeg tror ikke dette nødvendigvis betyr noe som helst ting- annet enn at vi alle sammen etterhvert skal møte babyen vår;)

Juhu, det nærmer seg for alle mann! :-)

Spennende da :) Hvordan ser man at slimproppen har gått egentlig? Hvordan ser det ut?

Her har det gått deler av den 2 ganger allerede.. Første gangen var i uke 25 og andre i uke 28..

☆♥Termin 14. Juli 2013♥☆

Spennende da :) Hvordan ser man at slimproppen har gått egentlig? Hvordan ser det ut?

For meg var det lett å "vite" at det var slimproppen, fordi det er jo ikke tynt "utflodslim", det er en propp!! Type liten glassmanet med noe blodspor i. Min slimpropp gikk 3 dager før fødselen. Det sa "plopp" i do selv om jeg bare skulle tisse, og da jeg så nedi skåla så lå den lille "glassmaneten" der :-)
..men jeg har lest at slimproppen kan gå litt og litt og litt hos noen, og da er det kanskje vanskeligere å vite sikkert..?

Så spennende! :)
Kanskje du er først i køen?!?
Min propp gikk samme dag som fødselen, men det er som du sier; dette kan jo variere.
Spennende uansett! Nå nærmer det seg! Juni måned er jo snart her, og da går det virkelig unna! :)

For meg var det lett å "vite" at det var slimproppen, fordi det er jo ikke tynt "utflodslim", det er en propp!! Type liten glassmanet med noe blodspor i. Min slimpropp gikk 3 dager før fødselen. Det sa "plopp" i do selv om jeg bare skulle tisse, og da jeg så nedi skåla så lå den lille "glassmaneten" der :-)
..men jeg har lest at slimproppen kan gå litt og litt og litt hos noen, og da er det kanskje vanskeligere å vite sikkert..?
Glass manet- bra forklart!!!

Oi, så spennende! :)
Nå blir det mer og mer virkelig at den lille etterhvert skal melde sin ankomst ja!

Hos meg gikk slimproppen noen timer før fødselen.

Hehe.. okey, da vet jeg hva jeg skal se etter ;-P Merka aldri noe til at slimproppen gikk med førstemann jeg.. ting starta med at vannet gikk.

Så spennende! Man vet jo aldri om fødselen er like rundt hjørnet eller om det er mange mange uker til! :D Men som dere andre sier også er det nok en bekreftelse på at det ikke er så altfor lenge igjen til vi får sett våre søte små! :)

Sist gikk slimproppen 7 uker før fødselen hos meg. ;)

Nå tror jeg deler av min slimpropp har løsnet også? Skulle på toalettet og ut kom det en geleaktig, klumpete og nesten gjennomsiktig sak ut. Kanskje 1-2cm eller noe... Kan det være deler av slimproppen? Hmm...

Det høres sånn ut ja;)

Hvor stor er egentlig denne slimproppen? Nå har det kommet 4 deler av det jeg tror er slimproppen... Er det slik at jeg nå burde unngå å bade i klor osv for den slimproppen skal vel beskytte delvis mot infeksjoner osv? Når hele slimproppen har gått, kan det fortsatt bety at fødsel kan være 2 mnd unna eller er det usannsynlig?

Hvor stor er egentlig denne slimproppen? Nå har det kommet 4 deler av det jeg tror er slimproppen... Er det slik at jeg nå burde unngå å bade i klor osv for den slimproppen skal vel beskytte delvis mot infeksjoner osv? Når hele slimproppen har gått, kan det fortsatt bety at fødsel kan være 2 mnd unna eller er det usannsynlig?

Jeg trodde man kunne bade helt fram til vannet går, men ikke egen erfaring på dette.

Back
Topp