Amming

missoz

Elsker forumet
Hvor mange her ammer fortsatt?

Her er det bare litt amming som kos på morran føre vi står opp
 
Jeg.. morgen, kveld, natt og av og til om dagen. Hun biter endel så det er ikke veldig gøy men ikke f om hun gir slipp på ammingen..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
For her slutta vi nesten med amming på dagen når hu begynte å bite... hu dreiv å vrei puppen overalt så var egentlig bare digg + at hu ikke bruker like lang tid på å drikke opp flaska, noe jeg tror hu satt pris på...

Når jeg amma hu så brukte hu evig lang tid på å sovne og skulle bare kose og tulle lenge... nå sovner hu vanligvis ganske fort
 
Ammer fremdeles. Både natt og dag. :rolleyes:

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Ammer kveld, natt og morgen fast, så har vi noen kosestunder på dagen når det passer herren.
 
Så heldig dere er... skulle gjerne amma lengre jeg...
 
For her slutta vi nesten med amming på dagen når hu begynte å bite... hu dreiv å vrei puppen overalt så var egentlig bare digg + at hu ikke bruker like lang tid på å drikke opp flaska, noe jeg tror hu satt pris på...

Når jeg amma hu så brukte hu evig lang tid på å sovne og skulle bare kose og tulle lenge... nå sovner hu vanligvis ganske fort
Men bedre å bare slutte når det blir slik.
 
ammer morgon, ettermiddag, kveld og natt :) jobber eg seint blir det ein slurk før eg reiser på jobb :)
 
Jeg.. morgen, kveld, natt og av og til om dagen. Hun biter endel så det er ikke veldig gøy men ikke f om hun gir slipp på ammingen..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
dersom det er ei trøst, så dreiv min også på med det. men han har slutta :)
 
Ammer kveld, natt, morgen og hvertfall en gang på dagtid. Skulle gjerne slutta med nattamminga :p
 
Back
Topp