Skravletråd dagen før Norges bursdag

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Hei alle sammen
Hva er planene i dag da?

Her skal jeg på et sånt fellesmøte for arbeidssøkere på NAV kl. ti. Så blir det trening og baking av kake til 17. mai arrangementet på skolen.
 
Blir hjemme i dag og ryddet og ordner.. Tiril har hengt på puppen i hele natt så jeg er både skeiv i bekkenet og i øya :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Idag skal eg stryke bunadsklær, inn til byn og kjøpe sko, pakke da vi reiser til pappa rett etter 17 mai toget imorgen og så skal eg se eldstemann spille fotballkamp :)
Mest av alt ville eg tilbrakt dagen i senga, men eg får sove når eg blir gammel!
 
Bunadenhenger til lufting, skjorten skal strykes, skoe pusses.
Gårdagens brødbaking ble utsatt så jeg bør gjøre et nytt forsøk idag, bløtkaken skal lages og smootien fryses.
I ettermiddag er det bort på skolen og starte å rigge og pynte.
 
Hmm.. burde vel ta fram bunaden, det var en flekk på forkleet sist jeg brukte den...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hmm.. burde vel ta fram bunaden, det var en flekk på forkleet sist jeg brukte den...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kan være lurt å se på det i dag ja, ikke drøye til imorgen ;)

Min er full av kattehår, så må ta en runde eller tre med teiprull :p
 
Kan være lurt å se på det i dag ja, ikke drøye til imorgen ;)

Min er full av kattehår, så må ta en runde eller tre med teiprull :p
Tar det etterpå, nå blir det barnetreff allikevel :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg må finne skjorte til Nora (håper de har flere igjen? Årh, treeeeig!), lage karamellpudding til i morgen, trene - og feire årsdag med mannen! :D Hipp hurra for oss :)
 
Jeg skal lage bunnen til pavlova, har aldri laget det før, så håper jeg får til :) ellers så skal jeg pakke og rydde litt, vi drar på hytta til svigers når mannen er ferdig på jobb :)
 
Jeg må finne skjorte til Nora (håper de har flere igjen? Årh, treeeeig!), lage karamellpudding til i morgen, trene - og feire årsdag med mannen! :D Hipp hurra for oss :)

Hipp hurra!
 
Vi har vært å sett på 16 mai tog i bhg. Med en gutt som hadde veeeeldig lyst til å gå i tog! Eller ikke :p
 
Vært ute med trym. Nå skal vi handle for helga før vi henter gyda.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Barnehagetog og leker ferdig. .. nå utslitt. Amme på senga og leggetid for lillebror så middag.
 
Siden vi ikke fikk tak i barnevakt så må jeg være hjemme med ungene å får ikke vært med på riggingen til imorgen, huff så leit....

Men, er det ikke utgjort, av alle ting som kunne bli borte under flyttingen så har den store posen med alle flaggene på mystisk vis forsvunnet, den er søkk vekke, har brukt mange timer på å lempe rundt i kjelleren for å finne de, helt uten resultat :(
Hvor krise er det å dukke opp i barnetok uten flagg?
 
Siden vi ikke fikk tak i barnevakt så må jeg være hjemme med ungene å får ikke vært med på riggingen til imorgen, huff så leit....

Men, er det ikke utgjort, av alle ting som kunne bli borte under flyttingen så har den store posen med alle flaggene på mystisk vis forsvunnet, den er søkk vekke, har brukt mange timer på å lempe rundt i kjelleren for å finne de, helt uten resultat :(
Hvor krise er det å dukke opp i barnetok uten flagg?
Ingen som kan ta med? Her selger de på rema..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Ingen som kan ta med? Her selger de på rema..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Joda, de selger her og, men det er to mil til nærmeste butikk og det er vel langt å gå :p skal forhøre meg litt rundt, men...
 
Back
Topp