Vanskeligere en jeg hadde trodd...

Mitos

Glad i forumet
Eg har siste eksamen 4.juni...når jeg fant ut at jeg var gravid og fikk termin 21.juni, var jeg kjempe optimistisk på at jeg da klarer å ta siste eksamen å få fullført utdanninga mi før lillemor kommer...
dette er vanskeligere en eg hadde trodd.... :-/ klarer ikke å få konsentrert meg om pensum, og selvfølgelig er lillemor mest aktiv når jeg sitte helt i ro å leser!
Etter å ha lest 3 sider i boken er tankene vandret videre til det store som skal skje etter eksamen, og tusen tanker rundt dette :-/

har fortsatt en del tid til å lese, men dette var myyyye vanskeligere en hva jeg hadde tenkt i begynnelsen!

Andre i samme situasjon??

Tar i tillegg meg selv i å sitte å vente på at fødeavdelingen skal begynne på tv, for det er såå mye mer interessant en pensum og gir en ekstra liten kribling i magen...

Eksamen 21. og 23. mai og termin 22. juni. Har en rolig gutt i magen. Problemet her ligger i at jeg holder på å sovne etter noen få sider!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Eksamen 21. og 23. mai og termin 22. juni. Har en rolig gutt i magen. Problemet her ligger i at jeg holder på å sovne etter noen få sider!

ja, ikke minst det..etter å ha brukt hele formiddagen på prøva å lese er eg helt ferdig resten av dagen, og legger meg kl 8 på kvelden..kjempe sosialt liv :-/

Hehe.. Hadde heller ikke trodd det skulle være såå vanskelig bare å lese litt!

Synes dere er kjempetøffe som gjør det i det hele tatt!! Masse lykke til, dette klarer dere!! Klem fra imponert meg :)

Litt i samme situasjon her og. Har tre oppgaver i en mappeeksamen som skal leveres senest 6/6. De er ikke så veldig store, men man skal jo vise bredde og dybde i pensum. Noe som forutsetter at man faktisk har lest pensum... Sliter litt! Snart ferdig med en av tre, men vet ikke problemstilling på den ene oppgave enda!!

Men må få dette ferdig! Er ferdig utdannet etter dette!!!

Jeg er imponert av dere jeg også!
kranbefaler virkelig å prøve å koble ut lille i magen så godt du kan.
For blir ikke bedre den ammetåka med konsentrasjonen når bebisen konner.

tvi tvi, og lykke til med siste innspurt:)

Jeg har gitt opp. Innså at jeg ikke klarte å få i meg noe pensum, så droppet bare eksamenen. Føltes ikke godt å måtte kaste inn håndkle, men studien var noe jeg gjorde for min egen del, så tenkte jeg prioriterte den lille.
Stor respekt til dere som får det til!

Huff da, kan nok ikke gi noen gode tips eller råd, annet enn stå på så hardt du bare kan, også venter den aller beste belønningen deg når du er ferdig! Masse lykke til!

Jeg har tenkt at det er dere som jobber som er flinke! Her har jeg kunnet sove lenge og ta det rolig hele svangerskapet. Men det er jo disse eksamenene. Kanskje vi er flinke, alle sammen, som bærer fram disse små? :)

Litt i samme situasjon her og. Har tre oppgaver i en mappeeksamen som skal leveres senest 6/6. De er ikke så veldig store, men man skal jo vise bredde og dybde i pensum. Noe som forutsetter at man faktisk har lest pensum... Sliter litt! Snart ferdig med en av tre, men vet ikke problemstilling på den ene oppgave enda!!

Åh, så flink du er! Oppgaver er det mest slitsomme. Jeg er også ferdig utdannet etter dette:D

Jeg har tenkt at det er dere som jobber som er flinke! Her har jeg kunnet sove lenge og ta det rolig hele svangerskapet. Men det er jo disse eksamenene. Kanskje vi er flinke, alle sammen, som bærer fram disse små? :)

Ja, alle her har vært og er flinke på hver sin måte :)

Lykke til til alle dere som har eksamen foran dere :)

Åh, så flink du er! Oppgaver er det mest slitsomme. Jeg er også ferdig utdannet etter dette:D

Hva utdanner du deg til?

Ja, oppgaver er slitsomme, men samtidig er jeg lettet over å slippe en skoleeksamen der man må ha lest pensum nøye. Nå skummer jeg det jeg trenger til å skrive oppgavene, men resten får bare være. Jeg skal bare stå, gir blanke i karakteren :P

masse lykke til :-) hadde hjemmeeksamen forige uke, så har bare denne siste muntlige igjen så kan jeg kalle meg allmennlærer :-) så tenker jeg bare får prøve å se kordan det går :-)

masse lykke til deg :-)

Jeg har gitt opp. Innså at jeg ikke klarte å få i meg noe pensum, så droppet bare eksamenen. Føltes ikke godt å måtte kaste inn håndkle, men studien var noe jeg gjorde for min egen del, så tenkte jeg prioriterte den lille.
Stor respekt til dere som får det til!

kjempe fristende å gi opp til tider, og bare kunne glede seg til den lille kommer..men dette er siste eksamen, så kan jeg kalle meg allmenlærer etterpå, så tenker jeg bare får prøve hvertfall, og har ingen ambisjoner om toppkarakter :-) så går det ikke så går det ikke..da må jeg ta den igjen og det hadde jeg måttet hadde jeg hoppet av og!
Men skjønner deg kjempe godt som kastet inn hånkle..nå kan du bare glede deg til mirakelet kommer ;-)

absolutt ;-)

Hva utdanner du deg til?

Ja, oppgaver er slitsomme, men samtidig er jeg lettet over å slippe en skoleeksamen der man må ha lest pensum nøye. Nå skummer jeg det jeg trenger til å skrive oppgavene, men resten får bare være. Jeg skal bare stå, gir blanke i karakteren :P
Lærer her også! Er det ppu du tar? Jeg er siste kull allmennlærer.

masse lykke til :-) hadde hjemmeeksamen forige uke, så har bare denne siste muntlige igjen så kan jeg kalle meg allmennlærer :-) så tenker jeg bare får prøve å se kordan det går :-)

masse lykke til deg :-)
Vi er flere lærerstudenter, altså :) Godt å bli ferdig, og godt å slippe å søke jobb til høsten. Er vel ulikt ulike steder, men virker vanskelig å få noe ifølge ei venninne fra kullet mitt.

Back
Topp