Stikker nesa inn litt her og :)

BabyGrogu

Elsker forumet
Hadde syklusen min fulgt den vanlige syklusen,så skulle jeg vært på januarforumet,men den hoppet noen dager,så nå har jeg ikm 28.mai og termin 6.februar :) Så kikker litt her og :)
Lykke til jenter!! :)

Tusen takk for det! Jeg krysser alt jeg har av lemmer for både meg selv og alle dere andre :)

Ja, tror den er i morra eller 17., faktisk! :P Hvis jeg har regna riktig ;) Testa i kveld, men kun runding (bruker cbd el-test), så håper smiley'en er på plass i morra! ;) Har veldig lyst til å bli februarjente!! :)

Cbd burde du vel teste på morra'n med.. Var det jeg fikk beskjed om. Men når jeg gikk tom for de,så gikk jeg over på staver. Var det fertilitetsklinikken anbefalte,for cbd trenger mye høyere lh-nivå for å bli positiv. Så hopp i høyet jente ;)

Cbd burde du vel teste på morra'n med.. Var det jeg fikk beskjed om. Men når jeg gikk tom for de,så gikk jeg over på staver. Var det fertilitetsklinikken anbefalte,for cbd trenger mye høyere lh-nivå for å bli positiv. Så hopp i høyet jente ;)
Åja! Sist pp så testa jeg på ettermiddagen (i 17-17.30-tida), og da fikk jeg smilefjes :) Testa på morgenen etter også, samme smilefjeset da ;) Dette var fredag ettermiddag og lørdag morgen. Søndagskvelden var den blank igjen :) Jeg skal hoppe i høyet, tro du meg! :P Her prøves alt om dagen! Har fått tilbud om å prøve healing også av ei jeg kjenner litt (men visste ikke at hu drei med det!), så får se om jeg prøver det også, om det fremdeles tar ei stund :)

Åja! Sist pp så testa jeg på ettermiddagen (i 17-17.30-tida), og da fikk jeg smilefjes :) Testa på morgenen etter også, samme smilefjeset da ;) Dette var fredag ettermiddag og lørdag morgen. Søndagskvelden var den blank igjen :) Jeg skal hoppe i høyet, tro du meg! :P Her prøves alt om dagen! Har fått tilbud om å prøve healing også av ei jeg kjenner litt (men visste ikke at hu drei med det!), så får se om jeg prøver det også, om det fremdeles tar ei stund :)

Så bra da :) Healing er bra saker! Altså,så lenge healeren kan sakene sine :) Jeg har fått energihealing flere ganger og det er såååååå godt!! :)

Høres bra ut! :) Ho her har visst også hjulpet mange, så vil veldig gjerne prøve! :) Aldri prøvd healing før, så vet jo ikke hva jeg går til, men ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er veldig inni det :) Har mange venner innenfor det alternative,som driver med forskjellige ting :) Jeg er i øvingsfasen,så jeg øver meg på venner og familie :)

Back
Topp