Magesoving

Ann_C

Betatt av forumet
Irriterer meg over meg selv... Snuppa har snudd seg og sovet på magen flere ganger, men alltid lagt seg tilbake på rygg før jeg sovner... Men ikke i dag, og jeg klarer ikke falle til ro...
Vi er på besøk hos oldemora og hun sover i en gjesteseng som står her... Dyna er hennes men madrassa er herfra.. Det er heller ikke sengekant...

Det jeg ville frem til er at jeg vil jo at ho skal få sove på magen, men klarer ikke la være og tenke på ansiktet ned i "ukje t" madrass og krybbedød..
 
Kan du ikke bare snu henne før du legger deg da? Så har du nå gjort det hvertfall :) prøv å slapp av og legg deg :)
 
Måtte gjøre det ja... Klarte ikke slappe av..
Men fikk ho ikke på ryggen, det nekta ho.. Så ligger på sida...
 
HUff. Skjønner greia. Liker heller ikke at I. ligger på magen. :( Snur han på sida jeg også når jeg ser det. Vi samsover jo ennå da, så er kanskje ikke like nervøs for han når jeg sover.,
 
Her ligger hu kun på magen. :) kan sovne på ryggen en skjelden gang, men snur seg etter 5 min:p
 
det går bra no altså ;) Eg ringte til landsforeningen for uventet krybbedød ang det samme med eldste ;) Berre fjern bamser osv som er andre "risikofaktorer" når det gjelder krybbedød :) Ikkje ha det for varmt, ikkje pute osv :)
 
det går bra no altså ;) Eg ringte til landsforeningen for uventet krybbedød ang det samme med eldste ;) Berre fjern bamser osv som er andre "risikofaktorer" når det gjelder krybbedød :) Ikkje ha det for varmt, ikkje pute osv :)
Hvorfor er bamse og pute en risikofaktor da? Oskar har jo begge deler i senga og han ligger og koser med bamsen sin hver kveld....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hvorfor er bamse og pute en risikofaktor da? Oskar har jo begge deler i senga og han ligger og koser med bamsen sin hver kveld....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Antagelig fordi de kan bli liggende over fjeset, være fulle av støv osv. Og eventuelt hvis barnet ligger med nesen begravd så blir det for mye co2 på innpust. (har ikke sjekket, men tanker som virker logisk jmf skinn og lignende man har sjekket opp tidligere)
 
Da må jeg liksom fjerne dyna hennes jeg da. For den bruker hu som pute:p ligger så urolig atte. Hu bruker hele senga for å si det sånn:p
 
Jeg og tenker jo at det går bra... Men er ett lite snev av angst der alikevell...! De er jo så store nå at de gjør jo som de vil uansett:)
 
Back
Topp