Dagen derpå med vanlig skravling i hele setninger

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Hva er planene i dag, nå når dere er "fri". :)
 
Må ned på nav å levere noen bidragspapirer.
Så må jeg få fatt i sølvpuss så jeg får pusset bunadssølvet, videre må jeg stryke skjorta, og pusse skoene. Noe sier meg at jeg må stryke skjorten til eksen også hehe.
 
Eg skal vaske bunadskjorter idag. Og støvsuge huset! Rakk det aldri igår. Og gå en tur i det flotte været! :)
 
Må bake brød også, satser på 8 :)
 
Her skal jeg hente pakke med varer når den kommer... hjem og pakke om sånn at jeg får sendt ut varer til kunder :) sambo skal jobbe seint i dag så vet ikke helt hva dagen bringer.... Må få orden i heimen hvertfall
 
Jeg har så mye jeg skulle gjort... har reid opp, ryddet et bad og satt på en vask. Kunne b brukt en halv dag på å ramse opp alt jeg burde gjort og..

Men jeg får gå og sminke meg. Skal ut og fiske etter jobb så best å se anstendig ut..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har så mye jeg skulle gjort... har reid opp, ryddet et bad og satt på en vask. Kunne b brukt en halv dag på å ramse opp alt jeg burde gjort og..

Men jeg får gå og sminke meg. Skal ut og fiske etter jobb så best å se anstendig ut..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja, greit å se bra ut for fisken :p
 
Jeg har så mye jeg skulle gjort... har reid opp, ryddet et bad og satt på en vask. Kunne b brukt en halv dag på å ramse opp alt jeg burde gjort og..

Men jeg får gå og sminke meg. Skal ut og fiske etter jobb så best å se anstendig ut..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja lettere å få napp når en ser bra ut ;)
 
Totally waste... fikk melding nå og hun måtte til fysio så da blir det i morgen istedet :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
vinner dere?
 
Her blir det pakking. Skal hjem til foreldrene en ukes tid. Reiser når frøkna normalt legger seg. Så satser på søvn i bil hele veien 4 timer :) babysvømming i ettermiddag, siste på ei stund!
 
lenge varer det da?
 
Her skal vi på kirkegården og plante i dag. Så blir det vel en spasertur i finværet, og på posten og hente gaven til konfirmanten. :)
 
Totally waste... fikk melding nå og hun måtte til fysio så da blir det i morgen istedet :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Du får dra en tur på butikken, og se om du treffer på en kjekkas. :p Nå når du er så fin og fjong. ;)
 
Back
Topp