I dag har jeg.....

stått opp og laga meg KAFFE.....
 
Her drikkes kaffe som regel kun på cafe. Eller sånn ferdi mocca

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har det her og. Så en gang i blandt. Den lager te også

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er så lyst om morgenen. Så må vurdere om man har råd til lystette gardiner

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har bare hengt et svart teppe foran vinduet. Lystette gardiner er dritdyrt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
gått meg en tur så mathea fikk sove litt.... jeg spiste lunsj når jeg kom hjem og nå lager jeg meg en kaffe og skal se på en episode av torchwood :)
 
må gå til anskaffelse av lystette gardiner til meg, minsten og størsten. Mellomste har heldigvis.. Men, jeg synes 400 kr settet (som er det billigste jeg har funnet nå) er litt drøyt sånn egentlig :p

Snakket nettopp med boligkontoret og jeg får enda ikke komme å se leiligheten :( Må finne ut hvor mange vinduer det er o.l.
 
må gå til anskaffelse av lystette gardiner til meg, minsten og størsten. Mellomste har heldigvis.. Men, jeg synes 400 kr settet (som er det billigste jeg har funnet nå) er litt drøyt sånn egentlig :p

Snakket nettopp med boligkontoret og jeg får enda ikke komme å se leiligheten :( Må finne ut hvor mange vinduer det er o.l.
Hvor fant du til 400 kr sette?? Må bære det billigste jeg har hørt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hvor fant du til 400 kr sette?? Må bære det billigste jeg har hørt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hansen og Dysvik hadde for litt siden iallefall.
 
Nå har vi drivi i hele dag m kasting og rydding. Huff så mye tull som samles på

Ja, huff... Samme problemet her, og nå etter bruddet blir det enda tydeligere mtp delingen av alt.. Har holdt på i to mnd allerede og fortsatt er vi ikke ferdige med alt som er i kjelleren.
 
Har hatt litt barnefri idag, snuppa har vært noen timer hos svigers alene for første gang :D
 
Back
Topp