stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
natta fnatta EpleskrottenVinker god nattSees i morgen ladies!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
natta fnatta EpleskrottenVinker god nattSees i morgen ladies!!
![]()
Skal den berømte strømpen legge seg nå?oh, samme som meg da!
*trøtt som den berømte strømpen*
veldigveldig snart!Skal den berømte strømpen legge seg nå?
Er det forresten planleggingsdag i morgen for dere og?veldigveldig snart!
Virker sånn jaKjenner til den jaVirker som det er litt normalt for kvinner å være slik
![]()
Nope, ikke her =)Er det forresten planleggingsdag i morgen for dere og?
Hadde det vært så lett ja.. Men kan jo og være positivt på den måte at man får roet oss ned litt før man tar opp tingVirker sånn jaMen skulle ønske jeg ikke var sånn. At når jeg er sint/irritert skal kunne si det jeg mener uten at tårene skal sprenge på...
Bare "vi" som er så heldig ja.Nope, ikke her =)
Jo, det er sant.Hadde det vært så lett ja.. Men kan jo og være positivt på den måte at man får roet oss ned litt før man tar opp ting![]()
Hehe, jeg har fri i morgen jeg da, så heldig jeg ogsåBare "vi" som er så heldig ja.![]()
Hehe, fort gjortJo, det er sant.Har ikke tenkt sånn på det
![]()
Har lovet guttungen at vi skal ut å spille fotball i morgen, håper det er opplett i morgenHehe, jeg har fri i morgen jeg da, så heldig jeg også![]()
Her skal jeg inn en tur til Oslo, ellers har jeg helt fri. Mannen og barnet koser seg hos Svigers *savne*Har lovet guttungen at vi skal ut å spille fotball i morgen, håper det er opplett i morgen![]()
Åååå så deilig med barnefriHer skal jeg inn en tur til Oslo, ellers har jeg helt fri. Mannen og barnet koser seg hos Svigers *savne*
Vi krangler aldri, så det kan jo ha noe med det å gjøreHehe, fort gjortEr forresten greit å ta opp ting når man er rolig, i kampens hete kan det fort ende mye verre enn det hadde trengt :/
Krangler ikke vi heller, men har dessverre masse erfaring fra tidligereVi krangler aldri, så det kan jo ha noe med det å gjøre![]()
Retta på*kremtkremt' Hvor mange ord har du skrevet der?![]()
Her er det detEr det forresten planleggingsdag i morgen for dere og?