stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
*gå og gjemme seg*hehe!! bare hyggeligslurp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*gå og gjemme seg*hehe!! bare hyggeligslurp
er du blaut???
haha!
på kanten sier du?![]()
Ja, om jeg husker riktig er hjulene like store som de vanlige, bare de er svingbare. Har prøvd den i butikk, den er virkelig lekker! (og jeg elsker ting som svinger på en femøringFin vogn, og ikke uvettes dyr synes jeg,
Men ny duo edge med vendbare forhjul? Interessert...
Har en emaljunga av forgjengeren til nitro nettopp for å ha hjul som kan svinge da (i tillegg kan styret på vår vendes sånn at svingehjulene kan være forran eller bak, men det brukte vi myyyyyyyye mindre enn vi trodde, det var stort sett enklere å snu baggen dersom sola kom inn (jeg pleide gå et stykke mot sola, så sovna baby, så stoppa jeg i skyggen av en garasje og snudde baggen så jeg kunne gå med sola i ryggen uten å svi baby når jeg gikk hjem.)
Men vogna er litt sliten (Bremesen er kaputt, forsøkte å fikse den til baby nummer to, men det var mislykket, og nå har bhg herpet den helt) og jeg er vagt fristet av ny vogn dersom det blir ny baby.
Men antakelig er jo lillesøster ferdig med å sove i bhg innen den tid, derved frigjøres vogna (den står i bhg som sovevogn nå) så vi får se...
jeg vil kose. slurpKan du ikke øygardsk? Det er ikke på kanten, det betyr "må du på do?" Vet du ikke det engang, det er jo superuskyldig. (Ja, og "slurp" betyr bare.... ingeting på kanten i alle fall, og å dusje sammen er å vaske ei hytte utvendig, altså!)
Tror det er Brown Flowers jeg også fant ut at jeg vil haFinfin vogn! Jeg vil ha ne sånn en, men jeg vil ha med det nye understellet, det med vendbare forhjul
og så skal jeg ha Brown Flowers! <3
https://www.google.no/search?q=emma...ASlpoC4BA&sqi=2&ved=0CDwQsAQ&biw=1139&bih=617jeg har ikke sett brown flowers!!!!
ojj! ja den var veldig fin!!!
Jeg er helt solgt! Skal kjøpe den in Sweden da (få svigers til å lete opp det billigste tilbudet)ojj! ja den var veldig fin!!!
ja må kjøpe i sverige. jeg kjøpte forrige emmaljunga i sverige. sparte MASSEJeg er helt solgt! Skal kjøpe den in Sweden da (få svigers til å lete opp det billigste tilbudet)
Det har jeg også tenkt å gjøreja må kjøpe i sverige. jeg kjøpte forrige emmaljunga i sverige. sparte MASSE
Da er det greit vi drar ofte til Sverigelandja må kjøpe i sverige. jeg kjøpte forrige emmaljunga i sverige. sparte MASSE
Da sparer man jo sinnsykt med penger!Det har jeg også tenkt å gjøre![]()
vi ogDa er det greit vi drar ofte til Sverigeland![]()
Haha, jeg har på følelsen vi ikke drar samme sted davi og![]()
Ja åsså får vi jo en miniferie itileggDa sparer man jo sinnsykt med penger!
Og vi besøker svigers ^^Ja åsså får vi jo en miniferie itileggwinwin
![]()
strømstadHaha, jeg har på følelsen vi ikke drar samme sted da![]()