Trenger litt hjelp...

*Pudding*

Glad i forumet
Jeg har fått totalt dilla på topper med sånn brei strikk nede. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? En butikk/nettbutikk som størrelser som er større en M og L.
De fleste jeg har funnet går bare til str M eller L, og det er litt lite.... i alle fall med en voksende mage :)
 
Cubus har lite... Men jeg må prøve de andre :) Er så glad i de toppene!! :)
Jeg er vel mer en xl enn en l... Men prøver! MÅ ha flere sånne!! :D
 
Cubus har lite... Men jeg må prøve de andre :) Er så glad i de toppene!! :)
Jeg er vel mer en xl enn en l... Men prøver! MÅ ha flere sånne!! :D
Du kan finne på bikbok om du er xl også ;) Er noen av plaggene der som er "normale" i størrelsen når de er xl ;)
 
Hehe! Du er ikke den eneste som venter på lønningen.... Har nesten ikke en krone igjen på lønnskonto!!
Jeg har faktisk over 1000,- og det er overraskende :) Pleier ikke ha så mye rett før lønning :p MEN (!!!!) jeg har ikke kjøpt røyk den siste uken :D
 
Så bra at du ikke har kjøpt røyk da! Prøver du å slutte helt eller trapper du bare ned?
Prøver å slutte helt. Vært uten i en uke nå, men har hatt tre sprekk så langt :p
Men har gått fra å røyke 10-15 til ingenting, så en sprekk eller ti på veien ser ikke jeg på som nederlag :)
 
Prøver å slutte helt. Vært uten i en uke nå, men har hatt tre sprekk så langt :p
Men har gått fra å røyke 10-15 til ingenting, så en sprekk eller ti på veien ser ikke jeg på som nederlag :)
Så bra gjort da! Jeg slutta selv med snus og det var ikke lett.
 
Back
Topp