Det har jeg fått med megDu vet at jeg må komme på topp 1 på topp 100 lista?![]()
Har du trua?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg fått med megDu vet at jeg må komme på topp 1 på topp 100 lista?![]()
Kommer aldri til å føle meg ferdig tror jeg. Men kunne tenkt meg 4 kanskje. Men vet det ikke kommer til å skjeHvor mange barn vil du ha?
Aldri vært på, selv om vi kan få gratis billetter hver gang hvis vi vilPleier du å være på allsang på grensen?![]()
Det er jegEr dere ofte i Sverige og handler?
Har ingen spesiell favorittfarge, men veldig glad i lyse fargerHva er favorittfargen din?
Ja, har 3 storebrødreHar du søsken?
Har du fått mye bank opp gjennom årene?Ja, har 3 storebrødre
Haha, neida. De to eldste er halvbrødre og ganske mye eldre enn meg. Og han yngste fikk vel bank av megHar du fått mye bank opp gjennom årene?![]()
Hehe, jenta si det!!Haha, neida. De to eldste er halvbrødre og ganske mye eldre enn meg. Og han yngste fikk vel bank av meg![]()
Det var godt å høreJa, så nå er de i skapet
Det er hvis de ikke klarer sitte stille i skapet. I skuffen MÅ de ligge stilleDet var godt å hørelenge til de skal i skuffen eller
![]()
Ja ikke sant, ganske greit derDet er hvis de ikke klarer sitte stille i skapet. I skuffen MÅ de ligge stille![]()
JeppJa ikke sant, ganske greit der![]()