Ticker

Mamma2013

Gift med forumet
Hvordan ordner jeg så jeg får ticker? har laget en, men vet ikke hvordan jeg fester den så jeg slipper å feste den hver gang jeg skal skrive :p

2ATip2.png

Hvis du holder musa over den pilen ved siden av navnet ditt på toppen her så får du opp en meny. Der står det "signatur". Trykk på den, og legg linken inn der. :)

Eneste jeg forstod var hvordan jelogikk inn på signatur
Du kan eks finne noen som har en ticker du har lyst på, trykke på den og bruke den linken/siden til å lage din egen ticker på (sånn fyll inn greier) så får du ut en kode tilslutt som du bruker i signaturen

Nei dette forstod jeg ingenting av, hvordan lager jeg en ticker da?
Hvis du trykker på en annen person sin ticker, så kommer du inn på siden til Lilypie, der kan du lage hva som helst.. Om du er gravid, har barn, skal ned i vekt osv...

Si fra om du ikke får det til;)

Uff da, se hvordan tickeren min ble. Jeg kopierte linken, men det er jo bare selve llinken som kommer opp. Hmmm, hva gjør jeg feil?

Uff da, se hvordan tickeren min ble. Jeg kopierte linken, men det er jo bare selve llinken som kommer opp. Hmmm, hva gjør jeg feil?
Ser du det tegnet der inne på signatursiden hvor det står kode? Ta bort den den koden du har skrevet inn også skriver du den i den ruta som kommer opp når du trykker på kode. Velg HTML.. Da går det :)

Ser du det tegnet der inne på signatursiden hvor det står kode? Ta bort den den koden du har skrevet inn også skriver du den i den ruta som kommer opp når du trykker på kode. Velg HTML.. Da går det :)

Eheyyy!! Det gikk jo! Tusen takk for datakyndig hjelp! :-)

Back
Topp