Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du holder musa over den pilen ved siden av navnet ditt på toppen her så får du opp en meny. Der står det "signatur". Trykk på den, og legg linken inn der.![]()
Sånn som står under innlegget.. Hvor gammel barnet er eller hvor langt man er på vei feksÅ hva er det?hehe
Men hvilken link legger jeg inn der
Du kan eks finne noen som har en ticker du har lyst på, trykke på den og bruke den linken/siden til å lage din egen ticker på (sånn fyll inn greier) så får du ut en kode tilslutt som du bruker i signaturenEneste jeg forstod var hvordan jelogikk inn på signatur
Hvis du trykker på en annen person sin ticker, så kommer du inn på siden til Lilypie, der kan du lage hva som helst.. Om du er gravid, har barn, skal ned i vekt osv...Nei dette forstod jeg ingenting av, hvordan lager jeg en ticker da?
Si fra om du ikke får det tilÅå kanskje jeg forstår
Si fra om du ikke får det til![]()
Ser du det tegnet der inne på signatursiden hvor det står kode? Ta bort den den koden du har skrevet inn også skriver du den i den ruta som kommer opp når du trykker på kode. Velg HTML.. Da går detUff da, se hvordan tickeren min ble. Jeg kopierte linken, men det er jo bare selve llinken som kommer opp. Hmmm, hva gjør jeg feil?
Ser du det tegnet der inne på signatursiden hvor det står kode? Ta bort den den koden du har skrevet inn også skriver du den i den ruta som kommer opp når du trykker på kode. Velg HTML.. Da går det![]()
Ikke noe problemEheyyy!! Det gikk jo! Tusen takk for datakyndig hjelp!![]()