Bli med på krigen om å skrive fest innlegg!

Sleng dere med! Dere vet ikke hvilken moro dere går glipp av :D
 
hehe hvis jeg har tid, er fotballturnering med 7 åringen etter en lang arb dag :p kommer på på kvelden :D
 
Lett at jeg blir med :) for dette må jo være en ypperlig måte å få ventetiden frem til IKM til å gå fortere.. jeg er skravlesyk som bare det jeg ;)
 
Lett at jeg blir med :) for dette må jo være en ypperlig måte å få ventetiden frem til IKM til å gå fortere.. jeg er skravlesyk som bare det jeg ;)
Supert at du blir med. Og sant det, tiden fram mot IKM vil jo gå raskere! ;)
 
Ikke noe som er bedre enn det! Har ligget på sofaen helt siden jeg kom hjem fra jobb i dag.. for gjett om jeg var kvalm (prøvde å ha en normal samtale med samboeren men jeg måtte bare slutte å snakke fordi jeg måtte fokusere på å ikke kaste opp)! Krysser fingrene for at det kanskje er et tegn :) :) :)
 
Ikke noe som er bedre enn det! Har ligget på sofaen helt siden jeg kom hjem fra jobb i dag.. for gjett om jeg var kvalm (prøvde å ha en normal samtale med samboeren men jeg måtte bare slutte å snakke fordi jeg måtte fokusere på å ikke kaste opp)! Krysser fingrene for at det kanskje er et tegn :) :) :)
Hørtes ikke mye godt ut! Er grusomt når det er så ille at man må konsentrere seg om å ikke kaste opp. Selv føler jeg at jeg ikke har noen symptomer… hehe
 
Det kom veldig plutselig og forsvant heldigvis veldig fort! Da jeg var gravid i desember så kjente jeg ikke noen verdens ting så det varierer nok veldig! Synes det er litt morsomt å lære kroppen sin og kjenne.. har liksom ikke prioritert det tidligere....hehe... men nå er det alt jeg tenker på så det kan vel regnes som et under at jeg i det hele tatt klarte å levere hjemmeeksamen i dag! :laughing002
 
Det kom veldig plutselig og forsvant heldigvis veldig fort! Da jeg var gravid i desember så kjente jeg ikke noen verdens ting så det varierer nok veldig! Synes det er litt morsomt å lære kroppen sin å kjenne.. har liksom ikke prioritert det tidligere....hehe... men nå er det alt jeg tenker på så det kan vel regnes som et under at jeg i det hele tatt klarte å levere hjemmeeksamen i dag! :laughing002
Grattis med levert eksamen :) Har du barn fra før av?
 
Takker :)

Nei, har ikke noen barn. Var gravid med mistet i januar. Men nå er vi klare til å prøve igjen, og det hadde vært helt fantastisk om det skulle klaffe denne gangen :) :) Får ta en dag av gangen og bare smøre seg med tålmodighet. Prøver å vente med å teste til torsdag eller fredag men det er ikke lett asså :whacky011 . Har du noen barn?
 
Vi har ikke barn fra før av nei, er vår første pp. Har du forrestn meldt deg på konkurransen om å skravle mest? Måtte visst melde oss på den;)
 
Så spennende da! Bare å krysse fingrene for at dette går veien :) Åh, må man melde seg på? Hvor gjør man det?
 
Du melder deg på til hu Kjersti (mentoren) ;) Finnes en link/trå her inne hvor vi er noen som har meldt oss på.
 
Ikke noe som er bedre enn det! Har ligget på sofaen helt siden jeg kom hjem fra jobb i dag.. for gjett om jeg var kvalm (prøvde å ha en normal samtale med samboeren men jeg måtte bare slutte å snakke fordi jeg måtte fokusere på å ikke kaste opp)! Krysser fingrene for at det kanskje er et tegn :) :) :)
Flott at du blir med :) Skal skrive det opp jeg :) Og god bedring! Håper det er et godt (men ubehagelig) tegn og ikke sykdom :)
 
Får vi som ikke har fått positiv test enda, lov å være med januar 14 forumet? Eller må vi ta før svangerskapet eller lignende?
 
Jeg er med og jeg har ikke testet positivt enda, så bare bli med :) IKM for meg er til søndag (tror jeg), og håper jeg er så heldig at TR ikke dukker opp og at jeg tester positivt. Hvis jeg gjør det å vil en eventuell termin være i januar 2014, og derfor er jeg med her. ;) Så velkommen skal du være :)

Når har du IKM? :) Utrolig nerveprirrende å gå rundt og vente og håpe på positiv test (jeg har svidd av flere strimmeltester selv om jeg vet at det er for tidlig å teste positivt :laughing002, men så er det jo litt moro også... og så ligger de jo bare der i skuffen på badet....hehe)
 
Back
Topp