• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Guttenavn-tråd :D

• Trådstarter Trådstarter ed
  • Opprettet Opprettet
Vanskelig med navn! Vi har et navn, men vet ikke 100% om vi kommer til å bruke det før gutten er født. Er jo ikke sikkert det "passer" :P

Vanskelig med navn! Vi har et navn, men vet ikke 100% om vi kommer til å bruke det før gutten er født. Er jo ikke sikkert det "passer" :P

Sist var jg bestemt før oul, mn da jg så han det kjente jg at det ikke var riktig navn. Så snedig det der!! Navnet som dukka opp da, etter oul, var perfekt!! :)

Vi har en Guttorm, og blir det enda en gutt skal han hete Trygve :) Begge er oppkalling etter barnas oldeforeldre :)

Sliter med navn selv. Vært mye frem og tilbake... Idag er det henrik og gabriel som topper lista

Vår skal hete Emil etter min bestefar:) ellers snakket vi om Magnus, Leon, Ole, Vein Ronny(om mannen hadde fått bestemme:P (Wayne rooney på United), Sverre, Henrik, Oliver, Jonas

Haha, sambo har også foreslått romny etter rooney, men vein ronny tok virkli kaka ;) men kjekt å se at de er andre som har samboere som er litt over middels interiset i fotball ;)
HEr har vi snakket om robin(må nå bare tilføye at de er etter robin van persie! Men de navnet liker vi begge to da ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Haha, sambo har også foreslått romny etter rooney, men vein ronny tok virkli kaka ;) men kjekt å se at de er andre som har samboere som er litt over middels interiset i fotball ;)
HEr har vi snakket om robin(må nå bare tilføye at de er etter robin van persie! Men de navnet liker vi begge to da ;)

Da hadde min mann blitt overlykkelig! Han har spurt om Robin van Vein også:P eller Eric (cantona) eller Ole (Gunnar Solskjær). Kunne strekke meg til Ole, men han landet på Emil:P men er inne på tanken om Ole Emil, men det sier jeg ikke til han enda:P fotballsupporter sa du? Vi har to tver for en grunn her hjemme;) :P

Oooh fikk høre om et navn i dag som jg troooor jeg falt helt for!!! Og nå lurer jg på ... det er så avgjørende hvordan og når jeg foreslår det for pappa'n og storebror. Lurer på om jeg skal selge det inn til storebror først.. Hmmm :)

what to do!?!?
Får jeg lov å spørre hva navnet var? Ble veeldig nyskjerrig ;)

Får jeg lov å spørre hva navnet var? Ble veeldig nyskjerrig ;)

Ja, klart du kan spørre!! :D Meeen må tenke litt før jg svarer.. :p søkte på navnestatistikken, var vel 5stk som het det med den ene skrivemåten, og færre enn fire på den andre.. Mn må sikkert lufte det her etterhvert. Litt skummelt også hehe :p

Da hadde min mann blitt overlykkelig! Han har spurt om Robin van Vein også:P eller Eric (cantona) eller Ole (Gunnar Solskjær). Kunne strekke meg til Ole, men han landet på Emil:P men er inne på tanken om Ole Emil, men det sier jeg ikke til han enda:P fotballsupporter sa du? Vi har to tver for en grunn her hjemme;) :P

Ole emil var fint da :) ja han snakker om eriC her også, veldi vikti at de skal være med c iallefall :p

Prøvde å diskutere navn med mannen nå men han er helt umulig. så nå er vi sure :P Han gidder ikke diskutere andre navn engang, han har bestemt seg for et navn jeg ikke kan leve med og vil ikke engang snakke om andre navn!

what to do???

Eg har ein Vebjørn i magen...oppkalling etter min morfar som heite Bjørn:)

Prøvde å diskutere navn med mannen nå men han er helt umulig. så nå er vi sure :p Han gidder ikke diskutere andre navn engang, han har bestemt seg for et navn jeg ikke kan leve med og vil ikke engang snakke om andre navn!

what to do???

oi - er han også hormonell sammen deg? ;) det går nok over! Dere kan jo ikke ha et navn en av dere virkelig ikke liker?! Gruuuer mg til det blir navnedisk her, ser for mg at det ender i en 'nå er vi sure'-tråd hehehe :p hurra for hormoner!!

oi - er han også hormonell sammen deg? ;) det går nok over! Dere kan jo ikke ha et navn en av dere virkelig ikke liker?! Gruuuer mg til det blir navnedisk her, ser for mg at det ender i en 'nå er vi sure'-tråd hehehe :p hurra for hormoner!!
Hadde det bare vert hormoner.... Nei desverre, dette er han bare hard på. Enten blir det det han vil, ellers så driter han i det :( Blir veldig lei meg, vil jo at vi skal diskutere det, kanskje komme opp med flere navneforslag. Han er ikke intressert i å høre hva jeg har å si engang... "Du vet hva jeg mener om dette temaet så det er ikke noe mer å snakke om" Også begrunner han det med at jeg fikk velge etternavn sist. Noe jeg IKKE fikk, vi ble enige om å bruke det etternavnet som var minst brukt i Norge og det var uten tvil mitt. Det er han litt bitter på. (Har begge etternavnene men mitt sist)

Hadde det bare vert hormoner.... Nei desverre, dette er han bare hard på. Enten blir det det han vil, ellers så driter han i det :( Blir veldig lei meg, vil jo at vi skal diskutere det, kanskje komme opp med flere navneforslag. Han er ikke intressert i å høre hva jeg har å si engang... "Du vet hva jeg mener om dette temaet så det er ikke noe mer å snakke om" Også begrunner han det med at jeg fikk velge etternavn sist. Noe jeg IKKE fikk, vi ble enige om å bruke det etternavnet som var minst brukt i Norge og det var uten tvil mitt. Det er han litt bitter på. (Har begge etternavnene men mitt sist)

Uff... Er det alvor :( det er trist da.. Hva om dere tar en navne-pause? Sett dere med en navne-app og 'smak' på alle navnene! Håper dere finner et dere begge blir fornøyd med :) Etterhvert vil jo navnet uansett bare minne deg på den vakre skapningen som er ditt barn <3

Nå venter ikke vi gutt denne gangen, men har en gutt fra 2010 som heter Trym ♡

Back
Topp