Å lage smokkesnor selv..

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Er det noen som gjør det?? Jeg har så utrolig lyst på en med tre-perler og navn, men det er ikke så mange steder som selger det på nettet. Har funnet ei på facebook, men vet lissom ikke helt. .

Selger de de klipsene på panduro? Hvilke perler er best å bruke og hva slags tråd? Noen som vet?
 
Ååh det hadde vært gøy å gjøre! Følger med.. ;)
 
Sett på ebay? Vil tippe du kan søke på noe sånn som "personalized pacifier holder" :D


-- tasting fra mobil --
 
Inne på augustgruppa var det noen som hadde lagt og linket til ei side som solgte masse:)
 
Kan bestille perler og slikt på happyfunhouse.dk
 
Ej bestilte på lykke og leandro, søk d opp på fb så finne du d sikkert:) legge me bilde ta mine så kan du sjå :)ImageUploadedByBV Forum1367682103.956725.jpg
 
Nei, visst Ej ikke huska helt feil så betale Ej rundt 300 for alt... Men søk på lykke og leandro på fb du så kjøme d opp, eller Ej kan sjå om Ej finne nett sida:)
 
Jeg vil også lage sjøl, har og sett noen fine på ei fb-side som heter "smokkesnora mi"... Litt morsomt, mamma fortalte nylig at det hotteste av det hotte for nybakte mødre det året jeg ble født (1985) var å lage sånn vognpynt, av forskjellige trekuler og andre trefigurer :)
 
Back
Topp