Kontantstøtte

Da er skjema fylt ut. Håper det er fylt ut riktig. I pkt 5 var det spm om hun benyttet bhg plass, krysset nei, for hun gjør jo ikke det nå, men spesifisere at hun har fått plass i august. Blir det riktig?
 
Da er skjema fylt ut. Håper det er fylt ut riktig. I pkt 5 var det spm om hun benyttet bhg plass, krysset nei, for hun gjør jo ikke det nå, men spesifisere at hun har fått plass i august. Blir det riktig?
Har stoppet litt opp på den for er usikker på om man skal svare ja og deretter skrive når barnet begynner eller slik du gjorde. Med eldste søkte vi før hun fikk bhg plass så da ettersendte jeg den infoen. Tror ikke det er såå nøye så lenge du skriver når hun begynner i barnehagen:)
 
Gleder meg til den støtten jeg :) Er ikke dumt med 5000 ekstre i måneden :p
Vi får den helt frem til januar iallefall. Jeg tror ikke vi får barnehageplass før i august 2014, så da får vi den til han er to da kanskje.
 
Gleder meg til den støtten jeg :) Er ikke dumt med 5000 ekstre i måneden :p
Vi får den helt frem til januar iallefall. Jeg tror ikke vi får barnehageplass før i august 2014, så da får vi den til han er to da kanskje.
er vell 5000 til dem er 18mnd,og 3300 ca der fra til dem er 2 tror jeg :)
 
Var det punktet jeg sleit med.. Ringte også NAV, å vi får betalt kun for juli, for de barna som skal begynne 1august


Appen fra padden :D
det tror jeg er feil,for inne på nav sin side står det fra mnd etter fyllt 1 år tom mnd dem begynner i barnehagen :) Jeg har fått den mnd dem har startet med med alle de 3 eldste vertfall :)
 
Var det punktet jeg sleit med.. Ringte også NAV, å vi får betalt kun for juli, for de barna som skal begynne 1august


Appen fra padden :D
Hvis jenta di er født i juni blir det feil..Ifølge nav sine sider skal man ha kontantstøtte fra mnd etter fylte 1 år, til og MED mnd de begynner i bhg, altså skal du også ha for både juli oh august.Se linken FrøkenH har lagt ut til meg på side 1 i denne tråden;)
 
Hvis jenta di er født i juni blir det feil..Ifølge nav sine sider skal man ha kontantstøtte fra mnd etter fylte 1 år, til og MED mnd de begynner i bhg, altså skal du også ha for både juli oh august.Se linken FrøkenH har lagt ut til meg på side 1 i denne tråden;)
Gjør det når jeg kommer hjem ;-) Men greit å vite
 
den søknaden må je finne oxo, men fikk beskjed om at her i kommunen var det vist ikke noe vits i å søke før de fylte 1 år. :(
lurer oxo litt på om je skal skrive 1 aug på når a skal begynne i barnehagen, for vi har jo fått plass fra da følge opptaket, men det er jo ikke alle som blir tatt inn fra 1 uansett :(
 
Jeg har søkt og fått svar om at jeg får brev om vedtak i mai/juni. Vi får jo dobbelt opp og for 3 måneder, så det blir jo litt.
 
det tror jeg er feil,for inne på nav sin side står det fra mnd etter fyllt 1 år tom mnd dem begynner i barnehagen :) Jeg har fått den mnd dem har startet med med alle de 3 eldste vertfall :)
Fikk for august med eldste og så det er nok feil ja:)
 
Det skal jeg også søke om:D kan vi søke allerede nå? 2 mnd før 1 år?:)
 
Tror dere att vi også kan söke? Vi har fortsatt ikke fått barnehageplass så vad setter vi opp der som en skal skrive startdato?
 
Back
Topp