MME

Kværuline

Forelsket i forumet
Hei hei :)
Jeg begynte med mme for vell ei uke siden pga lite melk og dermed lite vektøkning :/ Delammer nå da:)

Lurer på hvilket merke dere bruker og hvorfor.?

Nå bruker jeg NAN H A kjøpt i Sverige, og snuppa virker til å like den godt :) Men vurderer å bytte og tenkte få litt tips :)
 
Ka e prisen på den i Sverige? Det er jo den mildeste du kan få, så den e jo bra, men ganske dyr i norge. Brukte nan 1 men syns han fikk hard mage. Prøver nå ut hipp. Etter at mange skryter av den. Den e det også veldig grei pris på. Så får satse på han liker denne bedre.
 
Kosta 89 sek for 600g, så er en del billigere enn her. Men koster litt å dra over grensa også ;) Dumt det skal være så dyrt her, når det er ting man trenger liksom.

Si fra hva du synes om hipp da :)
 
Kosta 89 sek for 600g, så er en del billigere enn her. Men koster litt å dra over grensa også ;) Dumt det skal være så dyrt her, når det er ting man trenger liksom.

Si fra hva du synes om hipp da :)
 
Ja det ska eg. Må bare prøva d noen dager . ja d koste me tur te Sverige , faren te samboeren min kommer til Norge så lurte på om han skulle handle for oss. Mn vetkje om jeg ska droppe deT. Det var siden den er så billig i Sverige og den er mild. Får går vel en pakke i uka....
 
Brukte Hipp i starten fordi den var billigst, men snuppa sprutgulpet av den, så vi gikk over til nan..
 
Ka e prisen på den i Sverige? Det er jo den mildeste du kan få, så den e jo bra, men ganske dyr i norge. Brukte nan 1 men syns han fikk hard mage. Prøver nå ut hipp. Etter at mange skryter av den. Den e det også veldig grei pris på. Så får satse på han liker denne bedre.

blander du ut maltekstrakt i vanne før du har mme i? Her har vi pittelitt malt i vanne og så pulver, da blir han ikke hard i magen.... uten malt blir han det... bruker nan :)
 
Det jeg tenker værtfall er å holde meg til ett merke. Derfor jeg spørr om litt erfaring :)

Egentlig dumt å bytte bort den jeg vet hu liker og ikke har noe problemer med, men er jo så dyrt å kjøpe på apoteket her hjemme.. Men men :)
 
Ja bruker malt. Nå tar jeg litt mer i hver flaske , men kommer til og fortsette med hipp hvis han er like fornøyd så han er nå, den er mye billigere.
 
Min lille har fått MME helt fra starten av, ettersom det ligger melkeallergi i familien begynte vi å bruke Nan HA med en gang, denne funket, men lillemor ble kjempe hard i magen og hun slet med å bæsje! Det kom kun små små "harelorter". Prøvde med malt i store og små mengder uten at det gjorde noen endring! Etter noen uker prøvde jeg å bytte til Hipp, og til min store glede kom bæsjen i mengder - det var bare det at av denne ble det mye mer luft og magevondt! På 6 ukers kontrollen ble jeg annbefalt av barnelegen å prøve ut Collet, den funker kjempe fint, normal avføring og mindre magevondter :) I etterkant har jeg hørt av andre at de også har hatt godt hell med Collet! Den fåes kjøpt på Rema og Coop Obs :)
 
Back
Topp