Skravletråd

I går var jeg med sønnen min i bursdag til en gutt han går i barnehagen med. Etter selskapet tok vi turen til svigers. Ungene hadde med syklene sine, så vi koste oss ute og benyttet oss av siste dag med fint vær for denne gang.

I dag blåser det masse og regner her, så da blir det innedag. Planen er at jeg og ungene skal bake boller senere i dag, etter datteren min sitt ønske :) Håper bare at formen holder seg fin. Var sykt kvalm når jeg stod opp, men det kom seg etter å ha spist to knekkebrød med syltetøy.

Ha en fin dag alle sammen :)
 
Etter at gubben kom med denne "i dag blir det kylling og bacon til middag, toppet med bananer og kesam", klarte jeg ikke å holde mageinneholdet nede lengre. Så endelig etter å ha vert kvalm i en uke, fikk jeg lettet på trykket:p Samboeren synes deter såååå festlig, da. Hmpfff
 
Vi var i bursdag hos mamma i går kveld, og overnattet like godt så vi slapp å gå hjem så tidlig :) spyr ca 1 gang om dagen nå.. Men det er MYE bedre enn sist gang.

I ettermiddag får vi besøk av ei venninne som har en gutt på samme alder som kommende storesøster. Da blir det lek og kos inne, siden de har meldt plaskregn i noen timer.
 
Her er det stille og rolig. Det blåser og regner ute, skikkelig deilig vær å være inne i! Mannen var på utdrikningslag i går så nå ligger han her i sofaen og snorker^^ jeg koser meg med hekling og litt komiserie på tv. Deilig søndag :)
 
Vi har sløve dag i dag.. guttene er ikke i form, de har feber begge to.. så her er det bare sløøøving. Sofaligging og tv-seeing. Jeg driver å steker svinestek til middag, men ingen av oss har lyst på det, så ender vel opp med å skjære den i skiver og fryse den ned igjen..
 
nå tror jeg at kjøleskapet er tomt!!! Har spist meg gjennom kjøleskap og fryser føles det ut som...


Er det virkelig vanlig å være såååå sulten???
 
nå tror jeg at kjøleskapet er tomt!!! Har spist meg gjennom kjøleskap og fryser føles det ut som...


Er det virkelig vanlig å være såååå sulten???
Har ikke lyst på mat jeg, har egentlig ikke lyst på noe i det hele tatt.
 
I dag har jeg kjent på kvalmen, men så lenge jeg spiser så går dét over,sliten i dag . Prøve meg på en tili kveld:)
 
nå tror jeg at kjøleskapet er tomt!!! Har spist meg gjennom kjøleskap og fryser føles det ut som...


Er det virkelig vanlig å være såååå sulten???

Jeg kan være kvalm det ene øyeblikket og sulten det neste, og noen ganger kvalm etter det igjen :p men jeg er mer sulten om dagene enn det jeg pleier å være!
 
Åh, jeg er også såååå sulten! Og helt utslitt.
 
Sulten ja! En halvtime etter middag er jeg kjempesulten! Men nå er mannen ute og kjøper rullekebab :D
 
Åh, jeg er også såååå sulten! Og helt utslitt.
Sliten ja. Har vært utrolig trøtt i hele dag :( Blir tunge dager på jobb om trøttheten fortsetter :p
 
Back
Topp