Mage anyone?

Vinterbarn

Betatt av forumet
Jeg er så spent på dette med å få mage:D Jeg syns det er vanskelig og se i og med at jeg har så mye luft. Men i morges ( var ikke oppblåst da) så kunne jeg ikke se tissen når jeg stod oppreist! Haha! Jeg er liksom voks der med symfsen! Vokser magen nedenfra og opp ? Har dere merket noe?
 
Jeg tror egentlig ikke noe på at magen kommer før etter 12 uker, fikk ikke synlig mage før rundt uke 16 sist. Men mannen oppdaga i dusjen for to dager siden at det plutselig har kommet en miniantydning til bul nederst som er hard, er ikke bare fett eller luft.. Ble veldig overraska, syns det var tidlig.. Er 2. gangs da.. :) Magen begynner nederst og vokser oppover ja, den kommer jo fra langt nedi der ;)
 
Ikke merka noe ennå, annet en at jeg er sinnsykt oppblåst ;) men nå er jeg bare 7+4 da;)
 
Ja den nederste delen er hard og buler ut! Så den var en tråd på forumet med når folk fikk mage, og det var så sykt forskjell :p Men syns det er vanskelig og se bulen når jeg ligger! Hmm
 
Her kan vi se en liten bul når jeg ligger på ryggen og er 10+4 nå <3 usikker på når magen kom for ser ikke på den enda uten om når man tar det opp her inne :p
 
Heter vel at livmora ikke vokser opp over symfysen før uke 12, men mange kan se den når de ligger på rygg før den tid. ( spesielt om morgenen før man har vært på do for da presser blæra på livmora.) er uke 10 nå og helt flat mage enda både når jeg ligger og står, men kjenner " trykket" inni der :)
 
Jeg tror ikke lenger at jeg bare kan skylde på oppblåsthet. For nå er det mage på morgenen også. Syns det var litt tidlig, men husker jeg begynte å få litt trøbbel med å skjule det til uke 12 sist og. Men jeg er ikke så høy. Så selv om jeg lå helt på den vekstkurven hele svangerskapet så såg jo magen ganske stor ut på meg. Å jeg la heller ikke mye på meg.
 
Jeg har tydelige hoftebein nå siden jeg har gått ned en del i vekt, men når jeg ligger nå så er de skjult, så det begynner å komme en liten mage :) (jeg er 10+2)
 
aaau yes! her er det mage ja. går nesten ikke an å skjule det lenger her i gårn :p så her går det i store hettegensere for tiden :p staaaakkars-mannen-som-ikke-får-ha-klærne-sine-for-seg-selv :p
 
Om det er babymage vet jeg ikke! Men får ikke gått i ettersittende gensere offentlig lengre ;)
 
Ingen mage her enda! Tror det kommer til å gå lang tid før jeg får mange, siden jeg er ganske lang i overkroppen.
 
Sist fikk jeg ikke mage før uke 20, men nå er det enkul her, og jeg er bare i une 9-så takk gud for at det er in med vide overdeler :)
 
Vet mange sier at livmora stikker opp ved uke 12, men jeg er i uke 11+2 og kjenner godt livmora nå:) og en kul det har jeg! Og jeg er førstegangs :)
 
Husker forrige svangerskap, så var jeg i syden i uke 15-17, og da så jeg bare feit og blubben ut "/
Men når jeg lå på ryggen, så vistes jo det ganske godt at livmora var kommet nesten opp til navlen da;)
 
Ingen mage, men jeg kjenner livmoren over skambenet... :)
 
Har ikke fått noe mage ennå, er bare veldig oppblåst. Sist svangerskap fikk jeg ikke mage før uti uke 23-24, såvidt det syntes da.. Denne gangen kommer den nok før :p
 
Har vært kjempeoppblåst i det siste, så det har sett ut som jeg var 5 mnd på vei, minst. :) Mindre oppblåst nå, så nå har jeg ikke mage lengre. Heldigvis. :) Vil ikke ha mage på leeenge ennå, har tenkt å holde det hemmelig så lenge som mulig.
 
Mannen her i huset også er veeeeldig keen på mage haha, men han merka at jeg hadde fått en liten anntydning, er jo så oppblåst at jeg må opp i str på jobb buksa og greier -.-
 
Back
Topp