Skjer det virkelig nå IGJEN? :'(

Huff huff:( sender varme klemmer til deg og håper at det går bra, krysser fingrene:):)
 
Ja han så på de og han så ingenting noen plasser. Skjønner ikke hvorfor jeg har så utrolig vondt. Har en stikkende smerte som om noe skarpt noe blir stukket opp i livmoren min :( Skal heldig vis på ny UL på Tirsdag.

Så de ikke plommesekk eller noe heller? Altså helt tom livmor? :(
 
Er du utredet for noe, siden du har mistet 4 ganger?
Føler veldig med deg! Håper det ordner seg!!
 
Så de ikke plommesekk eller noe heller? Altså helt tom livmor? :(

Han så ingenting sa han. Så sa han at det kunne være at jeg var så lite på vei at de ikke kunne se noe, men det får ikke jeg til å stemme, så jeg har nok mistet det, men sitter like vel å krysser fingrene på Hcg stigning :)
 
Han så ingenting sa han. Så sa han at det kunne være at jeg var så lite på vei at de ikke kunne se noe, men det får ikke jeg til å stemme, så jeg har nok mistet det, men sitter like vel å krysser fingrene på Hcg stigning :)

Uff, så leit :( Sender mange klemmer og gode tanker!
 
Er du utredet for noe, siden du har mistet 4 ganger?
Føler veldig med deg! Håper det ordner seg!!

Ja jeg fikk tette eggledere etter jeg hadde spiralen etter jeg fikk min sønn for 17 år siden. Kroppen min ville ikke ha spiralen så jeg fikk mye betennelse i underlivet, så legene ga meg bare medisin for betennelsene istedenfor å ta den ut, så det gjorde meg "steril". Hadde en graviditet utenfor livmoren for noen år tilbake som holdt på å ta livet mitt, så nå har jeg en ødelagt eggleder (jeg hadde så store blødninger at de ikke hadde tid til å fjerne den, de måtte si den for å stoppe blødningen) og en tett en.

Tenkte jeg skulle spørre de på sykehuset på Tirsdag om det er noe jeg kan gå på for å gjøre det lettere for meg å holde på fosteret, hormoner eller noe i den duren, for jeg kjenner at jeg begynner å bli skikkelig psykisk sliten etter alle disse abortene :(

Noen som har noen erfaringer på dette?
 
Ja jeg fikk tette eggledere etter jeg hadde spiralen etter jeg fikk min sønn for 17 år siden. Kroppen min ville ikke ha spiralen så jeg fikk mye betennelse i underlivet, så legene ga meg bare medisin for betennelsene istedenfor å ta den ut, så det gjorde meg "steril". Hadde en graviditet utenfor livmoren for noen år tilbake som holdt på å ta livet mitt, så nå har jeg en ødelagt eggleder (jeg hadde så store blødninger at de ikke hadde tid til å fjerne den, de måtte si den for å stoppe blødningen) og en tett en.

Tenkte jeg skulle spørre de på sykehuset på Tirsdag om det er noe jeg kan gå på for å gjøre det lettere for meg å holde på fosteret, hormoner eller noe i den duren, for jeg kjenner at jeg begynner å bli skikkelig psykisk sliten etter alle disse abortene :(

Noen som har noen erfaringer på dette?


Huffamei, så forferdelig! Føler virkelig med deg. Har ikke opplevd det samme som du, men jeg har mange SA. Ble utredet for habituell abort, men de fant ikke noe konkret. Har dog slitt med bakteriell vaginose, som jeg nå er kvitt.
Får crinone (progesteronstøtte) og blodfortynnende, Jeg vet ikke akkurat hva det er som gjør susen, men det ser ut som det går ganske greit nå.

Så mas på legen din!! Bli kvitt alle eventuelle infeksjoner, be om medisinsk støtte og TETT oppfølgning.

Lykke til!!
 
Huffamei, så forferdelig! Føler virkelig med deg. Har ikke opplevd det samme som du, men jeg har mange SA. Ble utredet for habituell abort, men de fant ikke noe konkret. Har dog slitt med bakteriell vaginose, som jeg nå er kvitt.
Får crinone (progesteronstøtte) og blodfortynnende, Jeg vet ikke akkurat hva det er som gjør susen, men det ser ut som det går ganske greit nå.

Så mas på legen din!! Bli kvitt alle eventuelle infeksjoner, be om medisinsk støtte og TETT oppfølgning.

Lykke til!!

Tusen takk for informasjon, dette skal jeg ta opp med de :)
 
MissLene78, jeg håper virkelig alt er bra!
Har hatt litt småblødninger selv de siste dagene, men tror det skal gå greit, jeg maser meg til hastetime dersom jeg føler behovet...

I morgen så faller dommen, så jeg krysser fingrer og tær :p

Krysser for deg også at det bare er en ufarlig blødning <3
 
I morgen så faller dommen, så jeg krysser fingrer og tær :p

Krysser for deg også at det bare er en ufarlig blødning <3
Lykke til i morgen <3 Håper spiren er der fremdeles.
 
Da var jeg kommet hjem fra sykehuset og jeg har en SA :(
Hcg min var kommet ned på 100 tallet!
 
Jeg skal komme innom her å følge utviklingen deres innimellom :) Er veldig glad på deres vegne <3
 
Det var veldig trist å høre :( Ønsker deg masse lykke til videre!
 
Back
Topp